Vine uiichenduu

Muzica din anii ’80 sau amintiri din „prima tinerete” , sa zic asa..

Va doresc un weekend de exceptie!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Muzica. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Vine uiichenduu

  1. melinte daniela zice:

    super amintiri !chiar daca in anii ”80 abia intram la liceu am dansat in discotecile din iasi , pe hit-urile BBB , in fiecare marti,joi,sambata si duminica! eram boboc in anul I de facultate… ce ani!multumesc pentru aducere aminte!dana melinte

    • Alexandra zice:

      Buna, Dana! Eu in ’82 terminam liceul, deci anii ’80 inseamna pentru mine anii de studentie! Doamne, ce frumos era, cum ne distram noi cu muzica buna, o sticla de suc si un pachet de Carpati fara filtru! Un weekend placut iti doresc. Te pup!

  2. Ei, eu sunt mai mica prin 84′ incepeam clasa I. 🙂
    Dar tot imi plac melodiile.
    Uichend placut!

  3. Mariana zice:

    O,ce vremuri eram tinara si…luata!hi,hi!
    Faina,muzica,multumesc!
    Zile de week-end faine!Pupici!

  4. Victoria zice:

    we minunat.Eu il voi avea cu siguranta,ca Duminica imi botez zana 🙂

  5. Poate pui si reteta de vinete…ca nu am mancat asa ceva pana acum. 🙂

    • Alexandra zice:

      La asta ” lucrez ” acum.Astept sa se raceasca vinetele, sa le pot pune in borcane. Salivez numai cand ma gandesc la ele. Articolul e pregatit, doar sa pun pozele.
      Intre timp lucrez la noul blog, hi, hi! Ce-mi mai place! Cred ca va dau adresa in curand.

Lasă un răspuns

