Recolta de azi

Dis de dimineata am dat o raita prin gradina sa vedem ce pot sa mai iau de acolo. Am mai gasit niste rosii, niste dovlecei, o ridiche neagra mai mare si am mai cules cateva sfecle rosii sa mai pun la otet, desi chestia asta am s-o fac maine mai pe racoare, ca pana acum am tot bucatarit si deja nu mai pot respira de caldura.

Cherry galbene, le-am facut suc, le-am bagat in sticle de 0.5 l si cu ele drept in congelator. Am pastrat un sertar doar pentru suc de rosii.

Rosii rosii, tot suc le-am facut, cu jumatate din ele, caci din cealalta jumatate ce credeti c-am facut? Ati ghicit, o supa de rosii…

Rosii cherry. Sunt atat de dulci, de fapt pe plicul de seminte scria Super Sweet, nu stiu daca asta e chiar numele lor. Doar cateva, am oprit pentru mancat in stare proaspata, iar cateva le-am pus in salata orientala.

Incep sa ma cam streseze dovleceii astia, zau! Acum ma uitam pe net sa vad ce as mai putea face cu ei si ce credeti ca am gasit?! Dulceata de dovlecei! Hai las-o incolo, nici chiar asa!

Ridichea uriasa, tineti minte povestea? ca eu nu prea…

Si in sfarsit, sfecloaiele.Le coc,le tai apoi cuburi, le pun in borcan , pun peste ele apa si otet, bain-marie, iar la iarna sunt un deliciu langa o friptura mai grasuţă.

Asta a fost tot.

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în gradinarit și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Recolta de azi

  1. Mariana zice:

    M-au dat gata cherry galbene!!!
    Pot lua câteva?o încearcă goale sa le papi presărate cu sare de mare…un deliciu!
    Unde ai cumpărat semințele?scrie-mi te rog amănunte!vreau si eu la anul…
    Eu am avut câteva răsaduri primite da si din alea câini mei au avut grija sa le calce in lăbuțe!?
    Sunt grozave!
    Hai mai fa si o pauza de cafea cu o țigară!

    • Alexandra zice:

      Mariana, ai sa fii uimita, dar nu beau cafea, desi fumez ca un sarpe! Semintele le-am luat de la hipermarketuri, ce mi-a facut cu ochiul, pe alea am pus mana. Nu ma intreba ce soi sunt ca nu stiu decat doua: alea mari sunt Roma, iar alea mici cherry sunt Super sweet, atata mai tin minte. Poti lua cate vrei, am destule. Anul trecut alea galbene de afara s-au copt pana a nins pe ele. Le culeg pe racoare, cate apuc, ca daca stau prea mult in solar mi se face rau de la caldura.

  2. Mai poti? 🙂
    Eu ieri am facut iarasi bulion…10 l.
    Vad rosu in fata ochilor.

  3. huni zice:

    Am tot vrut sa te felicit pentru productia ta de rosii, sunt multe si foarte frumoase. Cred ca esti campioana de anul acesta, cel putin printre cei care au blog :).

    • Alexandra zice:

      Stiu si eu… Frumoase sunt, dar multe nu prea. Elisa are multe rosii, din alea mari, barosane. Si Dana are multe, ai vazut ce de bulion a facut vara asta… Si mai face inca. Si stai ca inca n-a inceput Laura…
      Alea galbene insa m-au disperat, fac incontinuu, toata ziua trebuie sa stau sa culeg.

Lasă un răspuns

