Ultimii trandafiri

Nu stiu daca e chiar ultima promotie de trandafiri de anul asta, dar sigur ,printre ultimele. A fost o vara bogata in trandafiri, au inflorit frumos, dar si eu i-am ingrijit mai mult ca in alti ani si cred ca cel mai mare merit l-a avut blogul de fata. Da, da! Poate ca daca nu ar fi trebuit sa ii mentin in forma maxima, astfel incat sa vedeti niste trandafiri frumosi si nu niste caricaturi,as fi fost mai superficiala. In alti ani nu i-am stropit atat, nici nu i-am curatat imediat de se uscau florile, nici nu ii udam chiar ce cate ori aveau nevoie. Anul asta am facut totul cum scrie la carte, iar ei au fost recunoscatori si m-au rasplatit cu flori frumoase! Multumesc, dragii mei!

Acum vine toamna, inevitabil , iar trandafirii au nevoie de niste ingrijiri specifice, dar asta va face subiectul unui articol distinct, ceva mai incolo, peste vreo luna.

Acum am sa pun cateva poze cu unii dintre ultimii trandafiri de anul acesta.

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Trandafiri și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Ultimii trandafiri

  1. Sunt foarte frumosi. De ce crezi ca sunt ultimii?

  2. victoriacus zice:

    minunati.Daca tot te bucuri ca ma mut,spune-mi si mie cum pun poze pe wordpress,ca nu am gasit.de 3 zile ma chinui
    aici e blogul meu
    http://gradinapasiuneamea.wordpress.com/

    • Alexandra zice:

      Te muti? foarte bine!Imagine, resize-resample,apoi edit, insert text, save as. Pregatesti textul si cand inserezi ii dai ok. Acum sunt la birou, dar cand ajung acasa intru pe mes si facem impreuna. Pup.

  3. pur si simplu zice:

    Atat de frumosi! Sunt atat de generosi cand ai grija de ei. In fiecare primavara le pun un nou strat de mranita, in fiecare vara ii curat de frunzele muscate de mana, le tai florile trecute ca sa le fac loc altora. Insa nimic nu ii face mai fericiti decat „tunsoarea” din fiecare toamna. Iti inteleg pasiunea si stiu cata munca este in spatele unei splendide flori. Ai tai arata ca trandafirii unui gradinar foarte iscusit.

  4. vasi zice:

    De ce imi plac mie trandafirii,pentru ca nu sunt fitzosi,nu prea fac mofturi la soare,la apa,la frig.Tin minte ca anul trecut daduse zapada si aveam trandafiri infloriti.Bine,asta inafara de frumusetea lor nobila care iti patrunde in suflet si nu mai poti scapa.Iar tu,ce sa zic,ai adunat atea culori,cit pentru o gradina botanica.Te invidiez si pentru ultimul trandafir pozat,cel alb.Ramai fara grai.
    Mai vorbim.

  5. maryanne zice:

    eu nu cred ca sunt ultimii,ai mei sunt plini de boboci.Mai au de inflorit.

Lasă un răspuns

