Animăluţe

Parca e pustie curtea fara animale, nu credeti?Asa cum e pustie o casa fara copii.

Animalutele mele cresc frumos, sunt sanatoase, mananca, fac mizerie si cred ca o pereche de urechiati vor fi curand parinti, hi,hi. I-am vazut in „actiune”, neintentionat, dar dupa aia, recunosc, i-am pandit.Fiu-meu ar zice ca sunt de ” caterinca” , masculul  in special. Pacat ca nu pot sa pun un filmulet sa va distrati un pic, eu nu pot sa va descriu, ar fi prea de tot!  Clar, vor fi parinti, asa ca i-am separat. Am pus femela in alta cusca, asa scrie la carte.Dupa care n-am mai putut sa pun mana pe mascul pentru ca a devenit foarte foarte nervos, a vrut chiar sa ma muste! Oare de ce??Pe acestia nu i-am scos in curte, mi-e teama ca mamica sa nu pateasca ceva, iar taticul e agresiv si mi-e teama sa nu fuga pe strada si sa-l haleasca vreun caine maidanez. In schimb angora, cei din poza, sunt cuminti, blanzi, ca niste pisicute. Deocamdata, pana ajung si ei adolescenti, le dau” tuleiele” si nu te mai intelegi cu ei… Parintii stiu ce vreau sa spun.

Din puii de gaina am dat o mare parte, am pastrat cele mai frumoase exemplare, doar cinci bucati si sper ca anul viitor sa faca oua. Inca nu stiu daca sunt puici sau cocosei, decat ca doi din ei se cam bat, s-ar putea astia sa fie amandoi cocosi. O sa vad eu mai incolo.

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Pasari si mamifere. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Animăluţe

  1. Ce iepurasi draguti! Cred ca sunt tare fericiti cand le dai drumul.
    Puii parca se recunosteau daca sunt puici sau cocosi dupa coada…daca au sau nu coada.

  2. cristina zice:

    un adevarat paradis …

Lasă un răspuns

