Multe flori

Flori, multe flori, pentru toti prietenii mei !

Cu drag,

Alexandra

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Flori de gradina și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Multe flori

  1. mihaela13o zice:

    Superbe!

    • Alexandra zice:

      Buna, Mihaela! Ce rapida esti, de-abia postai! Din pacate nu sunt florile mele, le-am furat si eu de unde am putut si le daruiesc prietenilor, ca e moka! Esti binevenita in gradina mea si te invit sa-mi vezi si florile personale.

  2. Elfa zice:

    iui, cat sunt de frumoase pozele..

  3. maryanne zice:

    Doamne !!!!ce imagini!!!

  4. mind beauty zice:

    so to say, u really mind beauty! fooarte frumos. ai vazut, albinele au un motiv intemeiat sa stea intr-una atarnate in atata frumusete 🙂

    • Alexandra zice:

      Au chiar mai multe motive: e frumos sa stai toata ziua intre flori, sa ai de mancare la discretie si sa tii si oamenii in viata, datorita polenizarii. Se pare ca sunt cele mai importante vietati de pe pamant.

  5. Foarte frumos!
    Nici nu stii ce sa zici cand vezi asa ceva.

  6. Georgiana zice:

    Uaiiii, ce frumuseteeee! M’am pierdut, gata!

  7. victoriacus zice:

    Intr-adevar minunate 🙂

  8. Mariana zice:

    Abia acum am intrat!
    Ce frumoase sunt!
    Multumesc si toate bune!

  9. laura zice:

    oi cit sunt de frumoase nici nai cuvinte pt o asa frumusete

Lasă un răspuns

