Anunt

GASIT IN GRADINA PROPRIE, UNA BUCATA GAINUSA DE MUNTE, ALB CU GRI, COADA NEAGRA,SPERIOASA SI IN MOD SIGUR LA DIETA. NU SOLICIT RECOMPENSA.PROPRIETARUL ORATANIEI ESTE RUGAT SA LASE UN COMENTARIU PE BLOG .

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Anunt

  1. maryanne zice:

    e frumoasa gainusa.Am si eu doua rosii si doua albe.Nu mi-ar displace si una din asta,asa sa fie mai multa culoare in tarcul lor.

  2. victoriacus zice:

    Ai primit-o si tu cum se cuvine? Cu ceva de-ale gurii ca asa se primesc oaspetii…..chiar si cei nepoftiti,atunci cand sunt asa frumusei :))

    • Alexandra zice:

      Ei, sigur ca i-am dat. Tare mi-e teama insa sa n-o ciocaneasca dinozaurii mei, care sunt de 6 ori cat ea, mititica! Nici nu stiu ce sa fac cu ea, in cotet nu vrea sa intre, afara mi-e ca ingheata. Trebuie sa-mi intreb toti vecinii, sa vad cum o dau de suflet!

      • maryanne zice:

        ca veni vb de dinozauri,asa le zic si eu la ale mele,mai ales cele doua albe.Au niste gheare mari si o calcatura de dinozauri,Cand le dau frunze de varza infuleca din ele ,la fel.Stau si ma uit la ele si ma intreb ce au in gena de au asa pofta de mancare.Si cand alearga parca sunt dinozauri.

      • Alexandra zice:

        Curcile sunt chiar rude indepartate ale dinozaurilor. De-aia mi-e mie frica de curcani, hi,hi! Sau de-aia le zice la politisti ” curcani”??

  3. Hadya zice:

    Pare o gainusa din rasa americana. Astea sar gardul!
    Asa ca … sigur are o gena extraterestra! 🙂
    Cand m-am trezit cu ea pe e-mail m-am distrat grozav. Ai grija de ea! E de bine! 🙂 Gasesti si un cocos american si ai o familie americana in custodie…

  4. Hai ma, ea a venit la tine si tu o dai! O sa se obisnuiasca si ceilalti cu ea.

Lasă un răspuns

