Particip la concursul Super Blog 2010

Imi plac concursurile!! Iar daca e sa si particip la ele, imi plac si mai mult.Iar  daca e sa si castig, le iubesc de-a dreptul!!

Asa ca m-am inscris cu bloguletul meu la un concurs.Ce-mi place! Habar n-aveam ca se organizeaza concursuri de bloguri, dar daca e asa, e foarte bine. Prea multe nu stiu nici eu,dar ce conteaza, stiti cum se spune, nu conteaza daca vei castiga sau nu, important e sa participi. Asa ca particip!

http://pcnews.ro/2010/09/01/superblog-2010-primele-detalii/#comment-88595

Când te poţi înscrie la acest concurs: 1 Sept – 30 Sept
Perioada de desfăşurare a concursului: 1 Octombrie – 1 Decembrie
Premii în valoare totală de peste 13.000 USD oferite sub forma de vouchere de cumpărături <-

Pentru a putea participa la acest concurs trebuie să trimiţi pe adresa de email concurspcnews@gmail.com următoarele detalii:

1. Nume:
2. Prenume:
3. Adresa completă:
4. Telefon (mobil de preferat):
5. Adresa blog:
6. Adresa postului de pe blogul tău prin care îţi anunţi participarea la concurs.

Completat sub: r concurs

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Particip la concursul Super Blog 2010

  1. Hadya zice:

    WOW! Blogul tau e bun! Te atrage, te provoaca.
    Pierd vreo 30 min. aici la tine! Iti urez: Bafta la concurs!

  2. Mariana zice:

    Bafta multa!
    Si eu la vot!

  3. Constantin zice:

    Hmm,si de ce anume le-ar trebui lor toate datele tale?Nu ar fi de ajuns blogul,sa citeasca cineva un articol,doua si sa-si faca o parere?Nu stiu,zic si eu asa,ca seamana cu un fel de culegere de date ce fac ei,cu acordul tau fireste.De-as avea un blog(dar n-am)eu asa ceva n-as face.

  4. Bravo!
    Iti ascuti deja creioanele sa te asterni la scris?

  5. Tina.T zice:

    Ei, ai facut-o, ai facut-o, vorba lui Constantin.
    Nimic n-ai stiut, nimic sa nu fie !
    Dar te intreb: daca iei VOUCHERE-ul cel mare, il imparti cu astia de pe aici care au trebaluit cate ceva prin gradina ta ?
    Cu mine mai putin, ca am cam lipsit la ultimele strigari, stii tu de ce.
    Hai, BAFTA SA FIE !!!
    pup

  6. maryanne zice:

    bafta iti urez si eu!

  7. georgiana zice:

    Unde pot sa te votez??

Lasă un răspuns

