Colegilor mei

Aflu astazi cu stupoare ca mi se atribuie dreptul de autor asupra unui blog, caruia nu-i dau numele, pentru ca nu vreau sa-i fac publicitate. Dupa ce am intrat si am vazut despre ce e vorba,stupoarea mea s-a transformat in furie si apoi in tristete.

Celor care nu ma cunosc foarte bine, le pot spune ca lucrez in sistemul energetic de cand am terminat facultatea, adica de mai bine de 20 de ani. Aici am crescut, aici m-am format ca economist si mai apoi ca manager. Nu-mi inchipui munca in alta parte, nici nu ma gandesc sa-mi schimb serviciul. Mai mult decat atat, noul meu loc de munca la filiala este neasteptat de placut, colegii sunt oameni de caracter, seful este de treaba. N-am nicio frustrare, de niciun fel, nici profesionala, nici personala.

Cei care aveti senzatia ca eu sunt autorul blogului respectiv, ar trebui sa stiti ca niciodata, dar niciodata nu mi-am ponegrit colegii, superiorii ori subalternii si daca am avut ceva de reprosat cuiva am facut-o deschis, in fata, cu argumente, fara sa ma ascund in anonimat. Cat priveste relatiile mele cu superiorii, acestea au fost colegiale si chiar prietenesti, cu unele exceptii, pe care le stiti cu totii,unde nu m-am ferit sa-i spun omului in fata ce credeam sau ca nu e bine ce face. Pentru ca am cautat intotdeauna sa rezolv problemele respectand legea si bunul simt.

Blogul meu este cel de fata si mai am unul la care cred ca am sa renunt pentru ca ma plictiseste si pe mine si imi ia o gramada de timp. Asa ca daca mai gasiti postari care se refera la societatea noastra, cautati autori in alta parte. Eu am gradina in care visez la o lume mai frumoasa si in care va invit sa intrati cand aveti nevoie de o clipa de liniste.

Cu drag,

Alina Catana

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Colegilor mei

  1. georgiana zice:

    Alexo, e plina lumea de nebuni, soro! NU’ti bate capul! 🙂

  2. Nu mai baga si tu in seama rautatile.

  3. Sa nu inchizi „Adevarul va va elibera” ca mie imi place. Ai scris acolo informatii noi. Nu le cunosteam pe toate.

  4. Om cu mai putine aptitudini pentru tras sforaraie pe la spate decat tine rar mi-a fost dat sa vad!
    Lasa-i in amarul lor, ca nu-i duce mintea la mai mult!

  5. Cristian Baciu zice:

    Alina,
    Nu te lasa intimidata de nimeni.
    Nu stiu despre ce este vorba dar un alt lucru il stiu si anume ca esti un prieten devotat care nu se abate de la niste principii de viata sanatoase .
    Fruntea sus si cu ochii roata dupa invidiosi si calomniatori deoarece lumea este plina de ei.
    Cristi

  6. Esti tare Alexandra!
    Respect!

  7. irina zice:

    nu renunta la blog. l-am citit cu mare placere in fiecare zi la servici, iar acum o sa-l citesc un pic mai rar… de acasa ,insa nu o sa ratez nimic. Succes in continuare!

    • Alexandra zice:

      Buna, Irina!Bine ai venit! N-am de gand sa renunt la blog, ma gandeam sa renunt la celalalt, „Adevarul”, ca e cam plictisitor, dar n-am sa renunt nici la acela pana la urma. Ma bucur ca-ti place blogul meu, sper sa gasesti in el lucruri frumoase si interesante. Te mai astept cu comentarii, nu-ti fie teama , adresa ta de mail nu e publica. Te pup!

  8. mbconsulting zice:

    Tii, rautatile unora! Mergi mai departe, cu fruntea sus!
    Este bine cand lucrurile sunt clare, Felicitari!

Lasă un răspuns

