Prajitura cu mere si zmeura

Sau placinta, cum vreti…

Intai reteta:

Aluatul de foaie: un pachet margarina ( eu folosesc doar margarina Unirea, romaneasca, foarte buna pentru aluaturi. Alta intrebuintare in bucataria mea nu are margarina despre care unii spun ca e la o molecula distanta de plastic)

7 linguri de zahar

2 oua intregi

2 linguri de iaurt

o lingurita praf de copt

coaja de lamaie

un plic de zahar vanilat

faina cat sa iasa o coca nu prea tare ( cam 600 de grame)

Se amesteca toate ( margarina sa fie moale), pana iese un guguloi de coca. Se da la rece pana pregatim merele.

Umplutura:

2 Kg de mere (aproximativ), rase pe razatoarea mare si apoi scurse bine de zeama. Sucul rezultat se bea imediat! Se calesc pe foc mic in putin ulei, se mai adauga 1-2 linguri de zahar daca sunt mai acrisoare, scortisoara,vanilie. Eu am pus de data asta cateva stafide tinute in prealabil in apa fiarta sa se umfle si o mana de zmeura congelata cumparata de pe la Metro.Le-am pus asa, inghetate.

Din coca se fac doua foi. Tava nu se unge cu nimic. Se lasa la cuptor pana e gata, he,he! Se taie rece, se pudreaza cu zahar. E buna rau

Acum pozele:

Pe asta din mana mea o vedeti? E deja istorie. Zacusca fierbe. Fug s-o mai amestec, sper ca nu s-a lipit deja! Ciao!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Retete simple și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Prajitura cu mere si zmeura

  1. Am si eu in plan o placinta cu mere azi.
    Si cate calorii are o bucata? 🙂

  2. maryanne zice:

    ce bine arata,o s-o fac si eu.Cu siguranta fiica-mea va fi incantata.

Lasă un răspuns

