Alte flori in septembrie

Cautand bloguri de gradinarit am dat peste gradina lui Stewart,in Australia!! Citeam acolo ca iata, e septembrie, infloresc florile de primavara. Pret de o secunda am ramas perplexa, cum adica flori de primavara in septembrie. pai da, in Australia vine primavara, e cam martie la ei acuma.Pe Stewart il gasiti de azi in blogroll. Si tot el m-a inspirat sa postez niste poze cu flori, ce am mai gasit si eu prin gradina. Iata!

Am pus si zuchinni, ca prea era frumos. Si am mai descoperit o planta  in gradina, aproape uitasem de ea, dar intai ma lamuresc eu ce si cum si apoi va zic si voua.

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în gradinarit și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Alte flori in septembrie

  1. Trandafirii sunt in continuare superbi.
    Si la mine craitele sunt pline de flori. Parca sunt din ce in ce mai frumoase.

  2. Mariana zice:

    Ce frumoase sunt si zuchinni,am si eu doi ca si astia in frifider deja!
    Duminica placuta si pofta mare!

  3. vasi zice:

    In penultima poza,ce ai?

  4. jurnalulanei zice:

    ce superbe sunt florileeeee, craitele m-au innebunit!

  5. jurnalulanei zice:

    si legumele sunt dar eu sunt cu florile 🙂

    • Alexandra zice:

      Buna, Ana! Mi-era dor de tine! Si eu sunt tot cu florile, cu legumele anul asta a fost asa, in joaca, dar m-a prins pana la urma. Dar florile raman pasiunea mea, iar dintre ele, trandafirul e iubirea mea cea mare!

  6. maryanne zice:

    si a mea la fel!!!la trandafiri ma refer.

  7. Zana Eficientei zice:

    frumoase mai sunt craitele – eu anul asta nu am pus, dar la anu’ nu mai scap ocazia!

  8. Flori zice:

    Imaginile cu flori sunt superbe!

  9. Elfa zice:

    Alexandra.. am in sfarsit pozele pe care ti le-am ‘promis’ de cateva luni.
    Am sa le pun diseara sau maine pe blog, special pt tine, nu cred sa am alti ‘ vizitatori’ la fel de interesati de flori 🙂

Lasă un răspuns

