Salata orientala

O salata orientala e oricand binevenita! E simpla, gustoasa si plina de vitamine.

Cartofi,ceapa rosie, masline( mie imi plac maslinele kalamata, rosii),oua fierte,rosii cherry (optional), sare, piper, otet de mere, ulei.

Se fierb cartofii in coaja si se curata cat sunt inca fierbinti, atat cat puteti suporta la mana. Se taie felii, se sareaza si dupa ce se aseaza in castron se stropesc cu un amestec din ulei, otet si putina apa. Se adauga ceapa rosie taiata inele, ouale fierte taiate si ele felii, cateva masline, sare, piper. Ca si cantitati, las la aprecierea voastra. Sa va vad!

Dupa 5 minute de la receptia finala, m-am gandit sa adaug si niste rosioare, printre ultimele… N-a fost rau.

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Retete simple și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Salata orientala

  1. Mariana zice:

    Vai ce pofta am de ea,de cum am vazut-o!nu am mai facut-o de un secol,o voi avea in vedere!
    Arata si tare bine,trebuie sa recunosc!
    Am furat o rosiuka!
    Pentru ca tu chiar meriti un premiu care iti vine ca o minusa,te rog sa-l primesti cu drag de la mine!te asteapta!

  2. jurnalulanei zice:

    yummy si mie tot kalamata 🙂 We placut !

  3. Foarte buna!
    Eu le amestec la gramada pe toate. Nu mai este aspectul acelasi insa.

  4. melinte daniela zice:

    buna seara!chiar daca nu prea fac comentarii va citesc tot ce postati si simt ca incepe sa-mi placa abordarea voastra asupra unei gradini sa asupra retetelor de toamna!la reteta de mai sus subscriu si eu pentru ca de cate ori o fac si o duc la serviciu (noi mancam in pauza de masa , nu gluma) este bataie pe ea.prin urmare in-afara de cartofii fierti in coaja , ceapa rosie eu mai adaug(ma intereseaza foarte mult aspectul din farfurie) sfecla rosie coapta si morcov crud ras pe razatoarea mica.ouale sunt optionale pentru de obicei fac aceasta salata vinerea . in rest masline , ulei de masline si otet aromat .pofta buna!dana mel

    • Alexandra zice:

      Buna, Dana! Da, da, aspectul conteaza mult, unii zic chiar ca ajuta la digestie si la asimilarea mai buna a elementelor nutritive din hrana! Asa o fi! M-am gandit si eu la sfecla, dar sfecla isi lasa din culoare oeste tot, nu coloreaza cartofii? Cateodata mai fierb si un morcov pe langa cartof si il tai rondele subtiri, tot asa, pentru aspect. Ma bucur tare mult ca iti place ce citesti pe blogul meu, iar daca ai face comentarii mai des m-as bucura si mai tare! Un weekend placut iti doresc!

  5. maryanne zice:

    si eu apreciez salata aceasta,dar din pacate uit s-o fac.Dar acum ca am vazut la tine chiar mi-e pofta.Si uite asa incerc si otetul de mere ,pe care l-am facut dupa reteta Elizei.Eu lurma mai adaug si o mana buna de patrunjel verde,in rest e la fel ca la tine.

  6. melinte daniela zice:

    ba da , sfecla va colora cartofii dar nu in intregime , vor avea un aspect de legume roz in obrajori 🙂

  7. melinte daniela zice:

    mltumesc!doresc un sfarsit de saptamana linistit si cald tuturor!!!!dana mel

Lasă un răspuns

