Concurs de fotografii

Lume, lume!

Pentru toate fetele care intra pe  acest blog, dar si pentru baietii care vor sa faca prietenelor/sotiilor  lor un cadou frumos si util, astazi Gradina Visata lanseaza un concurs.

Concursul consta in fotografii cu trandafiri de gradina  Cine trimite cea mai frumoasa fotografie cu trandafiri de gradina va primi ca premiu un set de creme de fata cu extract de caviar de la Platine de Peau-Paris  (www.platinedepeau.ro), constand in : crema de zi, crema de noapte si masca .Asta e premiul 1

Premiul 2-crema de zi +crema de noapte

Premiul 3-crema de noapte.

Concursul are doua sectiuni:

Prima sectiune este cu poze din gradina proprie;

A doua sectiune este cu poze din alta gradina ( a vecinilor, prietenilor , parintilor, oricum , nu de pe net)

Puteti participa la ambele sectiuni.

Asadar, trimiteti-mi pe adresa de mail concursgradinavisata@yahoo.com o poza cu trandafiri  de gradina  , pana sambata viitoare si specificati numele si prenumele. De azi intr-o saptamana, pe acest blog vom anunta castigatorii, iar premiile le veti primi prin posta imediat.

Succes!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Parcuri si gradini, Trandafiri și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

39 de răspunsuri la Concurs de fotografii

  1. Elfa zice:

    Poza trebuie sa fie proprie, nu? Adică, pe net găsim poze superbe cu trandafiri de grădina, pe care le putem copia. 🙂
    Trebuie sa fie si din grădina proprie?
    Sau.. care e regulamentul? Ador concursurile.

  2. Georgiana zice:

    Aceeasi intrebare ca si Elfa, pun si eu!
    Deci?

  3. victoriacus zice:

    eee,pai sigur ca particip.Superbe premiile.Chiar cerea pielea mea asa ceva,:)))))))

  4. maryanne zice:

    ma tenteaza si pe mine

  5. victoriacus zice:

    gata,am trimis mail 🙂

  6. maryanne zice:

    doar o fotografie?

  7. maryanne zice:

    am atat de multe ca nu pot sa ma hotarasc pe are sa o trimit.

  8. Georgiana zice:

    gata! am pricipit! blondy me! 😀

  9. Elfa zice:

    Ambele sectiuni au aceleaşi premii?
    Nu de alta dar.. nişte vecini au o tufa de trandafiri impresionanta! 🙂 Am pozat-o deja, mâine/poimaine îţi trimit poza. Ai mei sunt mici copii pe langa aia

    • Alexandra zice:

      Da, da, aceleasi premii. Inseamna ca esti la categoria ” Alte gradini” . Trimite-mi, Oana, abia astept sa vad. Oricum, la sfarsit am sa fac un post cu premiantii si pozele lor!

  10. Mariana zice:

    Da,l-am citit si ti-am raspuns!
    Multumesc mult,poate la anul mai faci concurs si sper pina atunci sa-mi pun niste trandafiri daca sor prinde…

  11. huni zice:

    Sincer sa fiu, eu nu prea am inteles regulile concursul…cine si pe ce principii alege fotografiile cele mai bune?
    Ce este mai important, frumusetea temei adica a trandafirului sau frumusetea si modul de realizare a fotografiei? De ce exista doua categorii, fotografia fiind a ta, indiferent daca tema este sau nu din gradina proprie, iar asta este un concurs de fotografii, nu :D?
    De ce nu se pot vedea toate fotografiile participante?

    • Alexandra zice:

      Huni, uite acum am venit de la serviciu, hai sa-ti raspund. In primul rand,ai pus o gramada de intrebari, pesemne ai meditat ceva vreme la chestiune! Vezi tu, e un concurs ultra simplu, nu e nici Eurovision si nici nu este finantat din bani publici… Alegerea o face sponsorul, el da premiile, el alege pozele, dupa gustul lui. Criteriul este atat frumusetea trandafirilor, dar si calitatea imaginii. Imagineaza-ti un trandafir superb vazut ca prin ceata! Ori o poza ireprosabila cu un nasol de trandafir ofilit! De ce sunt mai multe sectiuni? Ca sa dea mai multe premii, chiar si celor care nu au gradina, dar iubesc trandafirii. Si ii si fotografiaza, logic! Omul e generos de felul lui! Fotografiile premiate vor fi publicate intr-un post, ce ar insemna sa insir aici toate pozele primite! Cam asta ar fi. Daca mai ai nelamuriri, nu ezita sa intrebi.

  12. Incep sa caut poze. Sper ca nu este prea tarziu.

  13. Pingback: Concurs,premiu…………si caviar « Minunile din gradina mea

  14. Pingback: Premiu – Cremă de noapte cu caviar de la Platine de Peau « Grãdinãrit dupã ureche

  15. irenadaiana zice:

    pentru ca iti plac trandafirii ( si mie ) iti trimit in afara concursului o poza ba chiar doua cu doi timizi , infloriti mai tarziu si ititi rusinati ( unul e rosu rau) dintre tufele de – ce crezi-crizanteme. I-am pus toamna trecuta cu sticla in cap si in ciuda gerului napraznic , s-au prins .

Lasă un răspuns

