Cateva flori

Am zis eu ca trandafirii aia de acum ceva vreme erau ultimii, dar vremea buna i-a mai lasat sa traiasca putin. Si traiesc binisor, desi se poate spune ca sunt deja la pensie. ( Nu ca bietii nostri pensionari). Traiesc bine, infloresc , sunt grasi, rosii in obraji… Bravo lor!

Dar cel mai mult imi plac la ora asta daliile pitice, gherghinele. Uitati-va la ele, zici ca sunt adolescente, sunt pline de flori, vioaie si puternice, vesele si omniprezente! N-ai zice ca a trecut o vara torida peste ele, ca au inflorit si au rasinflorit toata vara! Asta ma determina  ca anul viitor sa pun mai multe gherghine , am sa fac chiar borduri din ele, stiu eu unde.Le-am cules deja semintele, pe culori, le-am depozitat in pungi de hartie, asa ca anul viitor la inceputul lui martie pun seminte pentru rasad.

Gherghinele si craitele sunt vedetele lui septembrie. In octombrie vor fi tufanelele si crizantemele, ultimele flori… Dar pana atunci mai este, acum  sa ne bucuram de toamna asta frumoasa !

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Flori de gradina și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Cateva flori

  1. Georgiana zice:

    Eu nu’i mai prind, cred…Da’ prind crizantemele?

  2. maryanne zice:

    asa este,superbi trandafirii,plini de boboci si de flori.Macar sa fie toamna lunga si cu mult soare.Buna comparatia cu adolescentele.Tare harnicutze si nepretentioase aceste dalii pitice.Si atatea culori!!!!l-a mine an de an ies alte nuante ,pe langa cele din anul precedent.Ca la maci.Eu nu mai strang seminte de dalii,ies singure primavara si le replantez unde vreau eu.

  3. victoriacus zice:

    Minunate flori.Si la mine au inceput sa infloreasca iar trandafirii.

  4. Foarte frumosi trandafirii! Nu se poate sa sarim peste iarna?

  5. gabriela zice:

    pe la mijlocul toamnei, florile se pun sa infloreasca de nebune. Parca sunt niste focuri de artificii la ultimile sarje.

Lasă un răspuns

