Iaaaar tutuuun…

Adica, hai ca v-am innebunit cu mahoarca mea! Ce sa faaac, daca am viciul asta in sange? Da’ eu macar recunosc, fumez, fumez si iar fumez. Bine ca nu beau!! Sau nu joc la cazino! Sau alte chestii mai nashpa, nu exemplific, s-ar putea ca unii din cititorii mei sa creada ca fac aluzie la ei si iar imi aud vorbe! Apropo, am cititori, stiu sigur, care desi nu ma plac, intra zilnic pe blogul meu, chiar de cateva ori pe zi, hi,hi! Ciudat, pentru ca blogul asta ma reprezinta, aici chiar ma regasesc pe mine insami, , asa cum sunt eu, cu bune si rele. Atunci, cum poate sa-ti placa ceva ce poarta atat de pregnant amprenta unei persoane pe care , hai sa zicem, n-o indragesti? Intreb si eu, nu dau cu parul!

Sa revenim! Am cules frunzele de tutun, le-am insirat  pe sfoara si le-am atarnat in magazia de scule, care sta noaptea cu usa deschisa, deci are aer.

Ca sa parafrazez magarul din banc, poze, nu vorbe!

Am mai pus la uscat cimbru si busuioc.

Ghicitoare: ce credeti ca fac eu exact in clipa asta, in afara de a tasta aici pe blog? Cine ghiceste primeste un fum! Sau doua!

Ura!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Tutun și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Iaaaar tutuuun…

  1. Mariana zice:

    Pipalesti!!!da nu singura;ghici ce fac eu acum?

  2. Georgiana zice:

    Sa nu zici c’ai facut sul o frunza de tigara, i-ai dat foc si-o fumezi??

  3. mishulake zice:

    mesteci tiutiun ! sau prizezi din ,,tabachera,, !

  4. Georgiana zice:

    Pai ce? asta e rau?? Viata, nene! Stai cu tutunu’ sub nas, te doare la basca, boier Bibescu!
    Ma intreb totusi ce’ar putea fi mai mult decat atat? Iarba? 😀

  5. flori zice:

    buna alexandra.azi am dat de blogul tau si mi place mult.vreau si eu rasaduri de tutun .mai ai?

  6. Dima Sulfina zice:

    „Spiridoane”, cred ca bei tutun, caci n-ai cale de iesire din asta!

Lasă un răspuns

