Muraturi

Dupa dezafectarea solarului am ramas cu cateva gogonele. Le-am pus la murat, asa cum se vede. La ele am mai asortat urmatoarele: morcovi, telina ( frunze si capatana), conopida . In borcanul cel mare insa, am facut un experiment, adica pe langa cele de mai sus am mai pus in ordine: un dovlecel (zuchinni), cateva mere, doua vinete micute si cativa gogosari si ardei gras verde. La fiecare dintre borcane am pus cativa catei de usturoi, piper negru , hrean si doi ardei iuti mici si verzi.

Solutia este apa cu sare in proportia de o lingura de sare la 1 litru de apa. Se da in clocot si se pune fierbinte peste legume.

Am obosit, azi ma duc la culcare mai devreme. Noapte buna!

Alexandra

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Conserve și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Muraturi

  1. maryanne zice:

    destul pt o zi!

  2. Georgiana zice:

    Îmi şi imaginez cum vei sta la iarnă ca o leidi c-o fripturică şi-o murătură pe masă, alături un pahar cu vin, lemnele voi trosni in sobă… La toţi ni-i greu… 😀

  3. Georgiana zice:

    eeee, tu esti o femeie în toată regula! Lasă piţipoancele să mănânce icre negre (care chiar nu-s bune)!! Daca nu-ţi place la ţărănoia, hai la mine la oraş! am un apartament de 38mp de toată frumuseţea… Accept şi schimb! 😀

    • Alexandra zice:

      Ba mie imi plac rau icrele negre. Alea adevarate, evident, din care am mancat doar de doua ori in viata.Sufrageria mea are 54 mp, deci, nu, nu vin la bloc.Dar mersi de propunere.

  4. gabriela zice:

    o gospodina desavarsita. Parca rade soarele toamnei in borcanele cu gogonele gogonate si alte legume apetisante si colorate. 🙂

  5. Gabriela zice:

    culorile verii si gustul ei de legume, conservate atent de o mana harnica si un ochi atent de gospodina.

  6. nelanela zice:

    Anul acesta am pus printre gogonelele parguite si cativa pepeni mici, pere, mere, ardei kapia,conopida, tewlina, morcovi,usturoi, cimbru, marar, hrean,ardei iuti, gogosar.N-am incercat cu vinete, dar daca ne spui cum au iesit, pun si eu la anul. Arata foarte bine muraturile tale. Am sa le pozez si eu pe ale mele. Spor la conserve in continuare!

Lasă un răspuns

