Prajitura cu prune

Este aceeasi reteta ca la prajitura cu visine, numai ca de data asta aluatul se potriveste perfect cu prunele.

Reteta este aici:

https://gradinavisata.wordpress.com/2010/07/11/prajitura-cu-visine/

Maine fac si un pic de gem de prune. Sa fie…

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Retete simple și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Prajitura cu prune

  1. Arata foarte bine…cred ca la gust este si mai buna.
    Eu astazi fac tort din nou.

  2. victoriacus zice:

    Offf,si iar ma enervez ca nu am cuptorul bun.
    Arata bestial.Maine fac niste galusti cu prune,uite asa,ca m-am enervat :))))

  3. victoriacus zice:

    nu mi se pare deloc munca.Si sunt tare bune.Cu putina scortisoara.Am descoperit o reteta cu gris in loc de cartofi,care cica e mult mai buna si mai usoara.

    • Alexandra zice:

      fierbe cartiofi, da-i prin masina, fa coca, guguloaie, fierbe-le, da-le prin pesmet. e migala multa, dar trebuie sa fac sa-mi iasa din gand!

      • maryanne zice:

        am facut si eu o data ,acum vreo 6 ani.Mi s-a parut munca multa si migaloasa,exact cum descrii tu.Sunt delicioase,dar se munceste mult si se mananca prea repede.Nu mai fac.Mai repede o prajitura.Nu am rabdare sa stau atata timp in bucatarie.F

  4. victoriacus zice:

    lasa ca fac eu si arunc si la tine niste guguloaie :)))
    Hai te pup ca ma duc pe Facebook,ca m-a prins febra de vreo 2 saptamani.ma joc Farmville pe acolo daca tot in gradina mea nu mai am timp sa ma duc :)))

Lasă un răspuns

