‘ Neata!

Cafeaua asta e pentru voi, vedeti cum o impartiti…

Diseara avem Gala Laureatilor la concursul de fotografie! O zi buna tuturor!

Cu mult drag,

Alexandra

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la ‘ Neata!

  1. Neata!
    Eu am o avut o dimineata cu palpitatii!
    Am crezut ca mi s-a stricat masina de spalat…cand colo am gasit in filtrul de pompare un adaptor micro SD. 🙂
    Se mai intampla… la mine mai des, ca am spalat la 90 grade si telecomanda de la televizor.

    Astept cu nerabdare decernarea!

  2. Georgiana zice:

    Primiti la petrecere si-o virusata? Promit sa stau intr’un colt. La o aduca pun si-o masca pe figura 😛
    Multumim pentru cafeluta, putin da’ bun!

    • Alexandra zice:

      Primim, dar chiar o sa stai intr-un colt, ai sa vezi! Sa-ti aduci servetele, batiste, sa nu tusesti, sa nu stranuti, sa nu respiri! Adica nu s-a mai ameliorat deloc? Nu iei nimic, nu faci nimic? Soro, fa-te bine ca nu ne primesc aia la Ozzy cu mucii pe piept!

  3. Mariana zice:

    Cam tirziu am ajuns la cafea,dar vin eu cu ea+batistute!

Lasă un răspuns

