Premiantii!!

Dragii mei, dragele mele!

Saptamana trecuta faceam pe acest blog de gradinarit ( si alte chestii), un anunt in care va invitam sa participati la un concurs de fotografie. Am facut asta mai mult in joaca, dar iata ca a prins si intre timp am primit de la multi dintre voi fotografii care de care mai frumoase. Juriului i-a fost destul de greu sa aleaga intre multitudinea de poze cu trandafiri superbi, dar pana la urma a deliberat .

Asadar, intra acum pe scena, premiantiiiiii!!!

CATEGORIA „GRADINA PROPRIE”:

LOCUL 1-MARRYANNE ( http://maryanne.sunphoto.ro/)

LOCUL 2: ANCA (www.tablourisiflori.blogspot.com)

LOCUL 3 OANA (www.oanatorok.wordpress.com)

CATEGORIA „ALTE GRADINI”:

LOCUL 1: OANA (www.oanatorok.wordpress.com)

LOCUL 2: VICTORIA (www.victoriacus.wordpress.com)

LOCUL 3: DANA (www.gradinaritdupaureche.wordpress.com)

De asemenea, dintre participantii la acest concurs s-au mai evidentiat, desi n-au luat niciun  premiu, urmatorii:

GEORGIANA ( www.georgiana75.wordpress.com), care are un blog deosebit de frumos, cu de toate, simpatic, antistres, cu poze si bancuri, Georgiana care mi-este si prietena si care sper ca va veni saptamana viitoare in Bucuresti sa mergem la Ozzy. Cu aceasta ocazie ii dedic o melodie , cu promisiunea ca daca nici de data asta nu vine, eu nu mai intru pe blogul ei si o sterg si din blogroll!!

CONSTANTIN-cel mai titrat cititor-gradinar  al „Gradina Visata”, care are atatea cunostinte despre gradinarit incat nu inteleg, zau, de ce nu-si face un blog. Chiar, Constantin , de ce nu-ti faci un blog? Am invata multe de la tine! Oricum, multumim pentru participare la concurs , iar comitetul de organizare iti dedica o melodie, in acelasi spirit.

 Trebuie sa va spun ca s-a luat in calcul atat frumusetea trandafirilor cat si calitatea fotografiei. De asemenea, am avut in concurs un trandafir superb, primit de la Constantin, dar din pacate era cam trecut, cam ofilit si nu a putut fi premiat. Alti trandafiri frumosi nu au fost fotografiati din unghiuri bune si au iesit asimetrici, ori se aflau printre trandafiri ofiliti. Am avut si boboci incomplet deschisi, astfel incat nu iti puteai da seama de culoare si forma. In fine, din toata chestia  asta am invatat si eu multe lucruri, mi s-a parut amuzant si mai mult ca sigur voi mai organiza asemenea concursuri  ( daca mai avem sponsori), pe teme apropiate.

Iar la sfarsit, pentru toti participantii la acest concurs, o frumoasa melodie, cu Ozzy, din pacate doar cu link, de pe Dailymotion n-am reusit altfel si n-am vrut sa postez altceva decat Dreamer!

http://www.dailymotion.com/video/x1axzr_ozzy-osbourne-dreamer_music

Nu incetati sa visati!

Cu dragoste,

Alexandra

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Trandafiri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

50 de răspunsuri la Premiantii!!

  1. jurnalulanei zice:

    Multumesc mult, mult de tot! Nu pot sa cred ca am castigat!!!!!!!!!!!!! eu f rar am castigat ceva nemuncit! Te sarut pe amandoi obrajii,daca imi dai voie, ce bucurie mi-ai facut! Duminica placuta! :*

  2. jurnalulanei zice:

    hehe,deci nu degeaba sunt eu maniaca cu pozatul florilor si nu numai :)))

  3. maryanne zice:

    multumesc mult Alexandra!!!! si te pup pe obrajori!Si eu sunt maniaca cu pozatul florilor.Mai ales acum,parca sunt mai frumosi ca niciodata trandafirii astia.Sa mai organizezi astfel de concursuri.

  4. Constantin zice:

    Alexandra,multumesc pentru dedicatie si multumesc si pentru titlul de cel mai titrat cititor-gradinar al blogului tau deşi,crede-ma,e prea mult spus.Felicitari premiantelor si,de ce nu,si necăstigatorilor,caci învinşi suna aiurea intr-o astfel de competitie.Trandafirul superb pe care l-ai mentionat nu a ajuns intâmplator sa fie selectionat din sutele de fotografii cu trandafiri pe care le am,caci asta e farmecul lui,asa e el cret si ciufulit.De ce nu-mi fac blog?Nu stiu,poate o sa-mi fac,deocamdata nu prea am timp,abia daca reusesc sa va citesc pe voi cei care imi sunteti dragi ,ma refer aici la cei la care mai si comentez uneori.Si mai e un motiv,ma tem ca incercând sa fac prea multe nu o sa reusesc sa fac nimic foarte bine,iar eu sunt un perfectionist,tipic reprezentant al zodiei Fecioara sub al carei semn sunt nascut.La o scurta analiza ar fi mai multe motivele pentru care nu fac decat pentru care as face un blog.Repet,ma mai gandesc,poate am nevoie si de un „ghiont”,oricum anul trecut vorbeam cu Elisa si ii spuneam ca daca vreodata o sa-mi fac un blog ea va fi naşa onorifica,numai ca acum cu toate intamplarile din viata ei numai de năşit nu-i arde,sau mai stii?Până una-alta ajut cu placere pe oricine are nevoie de sfaturile sau cunostintele mele,atâtea câte or fi.Mai vorbim.O seară bună,tuturor!

    • Alexandra zice:

      Constatin, inca o data iti mulrumesc pentru participarea la concurs, pentru faptul ca esti alaturi de noi, pentru ca imi mai dai din cand in cand un sfat sau o informatie pretioasa despre gradinarit. Sper ca Elisa sa te naseasca pana la urma, spre folosul nostru, al tuturor gradinarilor, blogeri ori neblogeri.

  5. maryanne zice:

    am vazut melodia dediata lui Constantin.Ce trandafiri superbi!!!!oare exista albastri?a vazut cineva?Din cel grena cu irizatii galbene am o promisiune la vara.L-a adus din Germania cineva si acum era prea mic sa taie din el.Nu ma satur sa privesc trandafiri.O fi vreo boala?

  6. Elfa zice:

    Iuui, multumesc, nu ma asteptam sa castig! 🙂

    • Alexandra zice:

      Felicitari! Nici eu nu ma asteptam sa iei doua premii, dar asa a fost sa fie! Trandafirul rosu e superb, nu dai niste butasi? La schimb?

      • Elfa zice:

        Ti-l dau pe tot daca vrei 🙂 In primavara il scot, vreau sa il mut. Eu am cumparat vreo 20 de butasi de trandafiri ALBI, toti.
        Si cand au inflorit, nici macar unul nu era alb :(.
        Am roz, galben, rosu, portocaliu, galben cu roz, galben-pai.. niciunul alb. Gradina o vroiam numai in nuante de alb, roz si lila, asa ca acum a iesit ceva multicolor. Si nu imi place, deci in primavara ii scot si ii mut. Pe toti.

      • Alexandra zice:

        Poti sa-i muti si acum, toamna. Stii cum se procedeaza?

  7. melinte daniela zice:

    felicitari tuturor ! superbi trandafirii !!bine ca nu am postat si eu la categoria alte gradini , fotografiile mele fiid ca niste rude mai sarace inn comparatie cu ce-am vazut la premianti . inca o data felicitarile mele !!!

  8. Ce ma bucur!
    Felicitari la toata lumea!

    Maryanne, trandafirii tai lila sunt foarte deosebiti!
    Ana, fotografia ta mi se pare cea mai frumoasa.
    Oana, parca simt mirosul trandafirilor tai.

    Cred ca a fost o alegere dificila.
    Multumesc mult Alexandra!
    Nu credeam sa castig ceva cu o fotografie facuta asa intr-o doara.

    • Alexandra zice:

      Felicitari, Dana! Vezi ca e bun si blogul asta la ceva? Nu castigam noi bani de pe urma lui, dar ne facem prieteni, chiar daca doar virtuali, aflam o gramada de lucruri noi si cateodara, mai primim cate un premiu, mic, dar important! De suflet, asa… Eu una sunt incantata de cum s-a desfasurat concursul asta!

  9. zephirine zice:

    imi pare rau – nu stiu ce s-a intamplat – am trimis o poza la concurs si nu ma intereseaza neaparat premiul, dar poza e cea castigatoare a locului II. e poza mea, trandafirul meu si ma revolta ca cineva poate face asa ceva. nu inteleg cum a ajuns poza atribuita altcuiva, doar se vede clar de pe ce adresa de mail a venit.
    imi pare rau, credeam ca e o chestie frumoasa….

  10. victoriacus zice:

    Multumesc si eu tare mult pentru premiu.L-am si incercat si este divin.Si eu si tenul meu ii multumesc din toata inima Alexandrei si ii trimitem multi pupici.Asta insemnand ca pupicii vor fi si de la Rebecca si de la David ,care acum au o mamica cu obrazul mai fin………..ca subtire era deja :)))

    • Alexandra zice:

      Da, daca suntem vecine, premiul a ajuns mai repede la tine. M-a necajit rau confuzia asta intre Ana si Anca, voi toti ar trebui sa stiti ca acest concurs a fost pe bune, se si vede dupa fotografiile trimise, nimeni n-a fost avantajat in vreun fel, nu-mi sta in obicei sa fac aranjamente nici pentru mine, nici pentru altii.Si cu ce, cu un premiu pentru o floare, o crema… Hai sa fim seriosi, cine, ce are de castigat?

  11. jurnalulanei zice:

    zephirine eu nu am spus ca trandafirul acela galben este al meu, eu am trimis 2 poze, Alexandra stie, nu am pretins niciodata ca e poza mea, eu am crezut ca ea asa a vrut sa puna acele poze, si nu cele trimise de mine, crede0-ma ca nu as putea sa spun vreodata ca este poza mea. Chestia cu adrtesa de mail nu o inteleg,eu nu am adresa ta de mail,eu am trimis la adresa de la concurs. Crede-ma ca nu am pretins niciodata ca e poza mea aceea, si pe mine m-a mirat ca nu erau ale mele, in fine, am crezut ca e luata de pe net de Alexandra nicidecum ca veti crede ca e poza mea, Alexandra stie ca am pus adresa blogului meu pe ambele poze, ea a incurcat pozele

    • Alexandra zice:

      E adevarat, am incurcat pozele si imi cer scuze inca o data. Nu m-am mai uitat la adresele de mail, ci la nume, in fine, vina este numai a mea.Poate ca pana la urma ideea asta cu premiile n-a fost chiar atat de buna. Daca am ajuns sa nu mai fac distinctie intre Ana si Anca poate ar trebui sa-mi vad de trandafirii mei si atat.Anca, daca voiam s-o avantajez pe Ana ii dadeam o poza de la mine si crede-ma, poate mi-ai vazut trandafirii, ar fi luat premiul 1, nu trebuia sa iau tocmai poza ta! A fost o incurcatura, daca nu ma crezi , asta e! Inca ceva, pe tine nu te stiu deloc, daca ai fi lasat macar o data un comentariu, poate mi-ar fi sarrit in ochi numele, toti cei care au trimis poze sunt cunoscuti.Inca o data imi pare rau, iar in ceea ce ma priveste , subiectul este inchis!

  12. victoriacus zice:

    Pacat ca s-a suparat asa zephirine.Putea doar sa intrebe ce si cum mai intai si abia apoi sa se supere.Parerea mea.
    Nici eu nu mai comentez mai mult.

  13. zephirine zice:

    imi cer scuze Alexandrei, nu am banuit-o nici macar o clipa ca a masluit concursul, nu ea si-a atribuit poza. am avut o discutie cu ea pe mail si am rezolvat toate neintelegerile .. sper.
    si daca nu las nici un comentariu, tot citesc blogul tau, Alexandra.

  14. zephirine zice:

    am renuntat la blog din lipsa de timp – am crezut chiar ca l-am sters – dar citesc cu placere blogurile despre gradinarit.

  15. Georgiana zice:

    Multumesc mult, Alexandro! Vin chiar si daca pe jos! Da’ mai vorbim noi prin alte parti despre asta! te imbratisez si te pupacesc!

  16. victoriacus zice:

    Ma bucur tare mult ca s-a rezolvat problema si toata lumea este fericita 🙂

  17. Pingback: Concurs,premiu…………si caviar « Minunile din gradina mea

  18. victoriacus zice:

    Ma bucur.Te pup

  19. Elisa zice:

    Draga Alexandra,
    eu as fi vrut sa pot vedea toate pozele primite de tine pentru concurs .Si ,nici acum nu-i tarziu,as vrea linkul,daca nu sunt prea insistenta,cu locul unde se gasesc toate pozele prezentate,se poate?
    Felicitari castigatorilor,din toata inma pentru toti”trandafirii” premiati 🙂 Iar Maryannei,pentru trandafirii ei movulii si minunati ,toata admiratia si felicitari cu imbratisare de dor 🙂
    Pa,pa!

  20. Elisa zice:

    O,nu,te rog nu.Credeam ca le ai, deja ,pe toate pe o pagina ,altfel nu merita osteneala,crede-ma 🙂

    • Alexandra zice:

      Nu le am. Le-am primit pe mail si le-am descarcat pe desktop. N-au fost multe, in afara castigatorilor, au mai fost cei doi, Georgiana si Constantin, nominalizati si ei. Deci majoritatea, le stii.

  21. zephirine zice:

    am primit si eu premiul, a venit exact cum ai spus in 3 zile dar abia azi am apucat sa-l iau de la posta.
    imi plac foarte mult din ce am vazut pana acum. multumesc inca o data, in afara de faptul ca e un premiu, mi se par deosebite.

  22. zephirine zice:

    pana acum am folosit-o pe ce de noapte si imi place tare mult. chiar simt pielea catifelata, dupa ce aseara ma strangea. oare e posibil dupa o singura utilizare?

  23. maryanne zice:

    chiar e deosebita.Nici eu nu am apucat s-o folosesc pe aia de zi,dar aia de noapte e super.

Lasă un răspuns

