Poze cu bebelusi

Nu stiu ce se intampla, dar de cateva zile, tot mai multi vizitatori ( cateva zeci) ajung pe blogul meu, tastatand nici mai mult nici mai putin decat „poze cu bebelusi”. De unde fratilor sa am eu atatea poze cu bebei, ca eu n-am decat una, de cand blogul meu implinea o luna, in iunie. Si astfel , acesti cautatori de bebelusi intra pe postul cu numele ” O luna de blogareala” Nimic mai anost! Asa ca m-am gandit, ca o fata buna ce sunt, sa vin in sprijinul bietilor oameni  si sa postez niste poze cu pui de om in ipostaze diferite. Totusi, dintre cei cere veti intra in mod expres pe aceasta postare, poate se indura careva de mine si ma lumineaza si pe mine care-i treaba! Asta cu bebelusii de toamna! !!

M-am gandit la tot felul de chestii cum ar fi: incepe sezonul nuntilor, lumea vrea sa adopte un bebe si ii trebuie o poza de model, pedofili, da’ la ce nu m-am gandit!

Va rog, spuneti-mi, daca nu va  e cu suparare, de ce cautati atat de asiduu poze cu bebelusi??

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Zambete și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Poze cu bebelusi

  1. maryanne zice:

    haioase poze!

  2. gabriela zice:

    pozele sunt foarte haioase. 🙂

    • Alexandra zice:

      Ca sa vezi ce chestie, de cand am scris postul, nu se mai cauta poze cu bebelusi. Cred ca cel care cauta e un cunoscut al blogului, care voia sa intre fara sa vad, pe furis si a gasit modalitatea asta. Dar s-ar putea sa ma insel…

  3. doina zice:

    imi pare rau ca nu pot posta si eu o poza cu Maria, sigur ar fi facut fata aici

  4. mbconsulting zice:

    HAHA ti-au indus starea de a cauta bebelusi si uite ca i-ai pus si a crescut traficul!
    Bravo! si mult succes in blogoreala!

  5. anisoara zice:

    foarte nice bebelusi

  6. pt sora mea care a nascut o fetita le doresc tot binele din lume si sa creasca mari si frumosi

Lasă un răspuns

