Gem de prune

Simplu ca buna dimineata!

3 Kg de prune, 1 Kg de zahar.

Se scot samburii la prune, se pun intr-un vas, in care vor fierbe, iar peste ele, zaharul. Se lasa asa cateva ore, la temperatura camerei . Eu le pun seara pentru a doua zi. Apoi se fierb, la foc mic, avand grija sa nu se lipeasca.Unii mai pun nuci, eu nu mai pun nimic.Se pune fierbinte in borcane, se acopera cu o patura si se lasa sa se raceasca acolo.

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Conserve și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Gem de prune

  1. victoriacus zice:

    si eu am facut dintr-un sac de prune. :))
    Dar,pentru ca erau foarte dulci,am pus cam 0,5 kg zahar la vreo 7 kg de prune.Am facut si clatite cu el.E delicios.

Lasă un răspuns

