Trandafiri pe stoc

Mai avem inca ceva trandafiri pe stoc, din productia de anul asta.I-am fotografiat la repezeala, sa nu se epuizeze si astia.Pentru ca iarna trecuta a fost foarte geroasa, iar trandafirii mei au degerat saracii pana jos de tot, aproape de radacina, anul asta n-au avut tufa foarte bogata si n-au inflorit abundent, ca in alti ani. Daca scapam usor de iarna asta, la vara va promit niste trandafiri si mai frumosi ca cei de anul acesta. Daca… Pentru ca se anunta geruri cumplite!

Urmatorul post despre trandafiri va fi despre cum sa-i pregatim pentru iarna; nu e cine stie ce, dar trebuie mentionat, aici pe blog.

Daca va bate gandul sa cumparati butasi si sa-i puneti acum, eu va sfatuiesc sa n-o faceti. Sansele ca un trandafir sa se prinda toamna sunt mult mai mici decat primavara, asa ca riscati sa ii pierdeti in cursul iernii. Puteti insa sa puneti butasi la inradacinat, sub peturi de plastic ori borcane de sticla; nu va costa nimic.Ultimul trandafir , acela galben l-am cumparat in primavara, in ghiveci, inflorit gata. L-am vazut , l-am pipait, l-am mirosit. Cred ca e cea mai buna solutie dintre toate , mergi la sigur asa! Oana imi povestea cum a cumparat ea 20 de trandafiri, albi, iar cand au inflorit nici macar unul nu era alb! Nu merge asa! Dar ce zic eu, cu ani in urma am cumparat si eu unul galben agatator si era rosu, aproape salbatic, gen maces, asa ca nu ma mira!  Pe cel galben de care va spuneam am dat 25 de lei, inflorit, maricel! Si intra in iarna puternic. Asa, de banii astia, va luati sa zicem trei butasi inradacinati,din care se prinde unul, care nici nu este ceea ce va doreati. Si mai rau va necajiti.

Eu, cu trandafirii, ca surda pe mormant! Ce sa fac daca-mi plac! Dar sunt si frumosi, tre sa racunoastem!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Trandafiri și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Trandafiri pe stoc

  1. maryanne zice:

    sunt de acord cu tine.Anul trecut in toamna am cumparat destui,nu mai stiu cati,dar vreo 5 nu s-au prins.In primavara am mai luat o tura si doar unul s-a dus.Nici eu nu mai pun toamna.Si la mine sau nimerit sa nu fie ce era pe ambalaj.Asta tare m-a dezamagit.Nu mai am incredere sa cumpar.Mai bine fac rost de butasi ca macar stiu ce pun.Oricum,la cati am,nu prea mai am loc.Am pus si in toamna asta vreo 50 de butasi,dar nu din ai mei.Mi-a placut asta cu ,,surda pe mormant,,Normal ca sunt frumosi!cei mai frumosi!

  2. gabriela zice:

    ce splendori! Te invidiez ca ai o gradina in care sa plantezi flori.

  3. gabriela zice:

    Alexandra, si iarna e frumoasa si poti crea gradini de iarna, frumoase prin aspectul arbustilor si forma lor.

  4. victoriacus zice:

    Minunati.Si ai mei au inghetat pana jos asta iarna.Anul asta am zis ca macar sa le musuroiesc putin tulpina,mai ales ca vreau sa ii si mut.

  5. RITA-IULIA zice:

    imi plac trandafiri enorm de mult dar nu stiu sa ii ingrijesc cine ma ajuta?

Lasă un răspuns

