Rambo

Rambo este paznicul curtii noastre. Daca stau sa ma gandesc, nu cred ca mai am nevoie de caine de paza, atata timp cat il am pe Rambo, cocosul brahma.

N-as fi zis ca este asa de fioros pana acum cateva zile cand in curtea noastra s-a infiltrat, de undeva din vecini, un cocos. Eram in bucatarie cand am auzit scandal in curte, chiraituri, clocaniri si alte zgomote suspecte. Cand am iesit afara, l-am vazut pe Rambo al meu, care pana atunci nu avea inca niciun nume, cum alerga cocosul intrus, infoiat tot si scotand zgomotele alea ciudate. Cred ca daca n-as fi deschis poarta astfel incat bietul cocos vecin sa iasa, nu l-as fi vazut bine… Rambo era furios rau si mult timp dupa aceea l-a cautat pe rival prin curte, zbarlit si plin de draci.

Pana atunci fusese atat de cuminte incat ne indoiam de cocosenia lui. Ce-i drept , e inca pui, inca nu i-a crescut bine creasta!

Dar uite cum o simpla provocare a scos masculul din el si ne-a aratat ca poate sa-si apere ograda si puicile de orice neavenit. Din clipa aceea i-am pus numele de Rambo si si-a castigat intreaga noastra stima.

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Pasari si mamifere, Zambete și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Rambo

  1. Il iubesc pe Rambo!
    Sper sa-l bagi in oala cat mai tarziu:D

  2. maryanne zice:

    eu sper sa nu-l bagi in oala deloc.

  3. huni zice:

    Ce tare :)! Rambo for the win! Chiar arata periculos in poze.

  4. melinte daniela zice:

    impunator Rambo asta!pacat ca nu stau si eu la casa .mi-ar place un astfel de paznic chiar daca sotul meu l-ar vedea intotdeauna piftie…

    • Alexandra zice:

      Si mai creste inca. Acum imi ajunge deja la genunchi. Piftie… daaa, ce piftie fina iese din carnea de cocos!Stie sotul ce spune. Dar parca o piftie de Rambo n-as manca.

  5. melinte daniela zice:

    suna original ” piftie a la rambo ” !dar atat..:-)

Lasă un răspuns

