Cu Rambo prin gradina

Acum cateva minute am venit de afara, unde am facut niste poze. Initial am vrut sa pun titlul postului ceva in genul: 1 octombrie, octombrie in gradina, asa ceva. Cum insa Rambo, cocosul -catel m-a urmarit in periplul meu pas cu pas, am decis sa pun titlul de fata. O sa vedeti cum a fost.

Ies afara, prin terasa si ma indrept catre masa, acolo unde am si asa-zisa terasa, cu mirodenii si trandafiri pitici .

In drum, dau de marul ionatan care face cele mai bune mere din lume ( Cristi si colegele mele de birou pot sa confirme ca nu ma laud!). Ii mai fac si lui o poza.

Si apare in scena… Rambo! M-am trezit cu el langa picior. Scotea un chirait usurel, cred ca voia sa zica: hello, ce faci, dormisi, ai? Hai sa facem o tura. Si am facut. Impreuna. Celelelte gaini ne-au urmat respectoase la ceva distanta. E clar ca tipul e deja sef !

Asta e siminocul. Frumoasa planta, sa vedem cum se comporta la iarna.

Desi nu se vede, Rambo ma urmeaza indeaproape.

Rucola. Inca mai mananc din ea, e a nu stiu cata recolta pe anul asta.

Am ajuns aproape de solar si sa nu credeti ca cocosul meu ma slabeste vreun pic. Cred ca intr-o viata anterioara a fost securist filator, ceva.

In solar am pus arpagic, e posibil ca de Craciun sa mananc ceapa verde.

Mda, ce ziceam?

Mai am cateva ridichi negre pe care cred ca am sa le las in pamant la iarna.

La fel si cateva teline.

Ajungem in fata, in zona unde voi planta lalelele.

Si unde am si cei mai multi dintre trandafiri. Inca mai infloreste nebunul de tutun!

Incepand de aici, nu s-a mai ferit, s-a lasat fotografiat, ba chiar parea ca ii place sa pozeze.

In pozele facute la inaltime n-am avut cum sa-l prind. Dar si-a scos el parleala mai incolo…

De aici a urmat o urmarire ca in filme. Daca grabeam pasul, fugea dupa mine. Ma opream brusc, punea si el frana. Schitam un gest ca as pleca, se urnea si el cativa centimetri. Vreau sa va spun ca m-am distrat copios, a fost o scena buna de filmat!

Il vedeti cum alearga?

Si am ajuns de unde am plecat, la terasa. Ia uitati-va cata indrazneala pe el.

Restul gastii era deja in cotet, Rambo ar fi intrat dupa mine. Cred ca daca mai tineam usa deschisa la terasa, intra sigur.

Asta a fost plimbarea mea de dupa-amiaza cu amicul Rambo.

Va doresc un weekent excelent!

Alexandra

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în gradinarit, Pasari si mamifere și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Cu Rambo prin gradina

  1. Iarta-l! E tanar si n-are inca destula experienta, asa ca se da de gol cand te urmareste.
    O luna-doua, si nici n-ai sa mai banuiesti ca stie si cate tigari ai pachet, fara ca macar sa-i tresara vreun fulg cand iesi in gradina 😀

  2. Georgiana zice:

    Cum o fi, cum n’o fi, da’ stiu ca’i frumos si mandru tot! habar n’ar el saracu’ c’o s’ajunga in tigaie… 😦

  3. melinte daniela zice:

    e deja sfarsit de weekend dar nu m-a rabdat inima sa nu comentez si eu cea despre El _Rambo : e frumos foc! sotul meu l-a savurat peste umarul meu , chiar parca am simtit ceva umed pe umarul meu! imi place nespus gradina ta!poate o sa avem si noi candva asa ceva!salutari , dana si cristi melinte , p.neamt

    • Alexandra zice:

      Dana, Cristi, poate la primavara, cand vor inflori lalelele ( am vreo doua mii) , ne faceti o vizita.Si daca tot veniti din zona aia poate o aduceti si pe Georgiana, stie ea ce zic… Am vrut ca blogul asta sa fie si ceva de suflet, nu doar gradina rece, retete seci, imagini goale. Ca am reusit sau nu, asta se vede din comentariile voastre, din faptul ca ne imprietenim, desi nu ne-am vazut niciodata… Mi se pare ceva incredibil de frumos comunicarea asta intre oameni care nu se stiu, dar care parca se cunosc de-o viata! Ma bucura mult cuvintele tale, scrie-mi de cate ori vrei tu, fara sfiala. Salutari sotului, sper sa aveti gradina voastra cat mai curand!

  4. cristina zice:

    hi hi hi, cocosul FELIX!

Lasă un răspuns

