Vizitatorii 5

Azi WordPress mi-a facut o surpriza placuta, up-gradandu-si … ceva acolo, astfel incat sa poti vedea  mai mult si mai din urma cine si ce vrea de la blogul tau. Am cules cateva formule prin care oameni de buna credinta  intra si se desfata cu articolele mele.

Fara alte comentarii…

formule chimice care contine busuiocul

piatra vanata poate fi folosita ca deodorant

free sex movie

sa mananci seminte in casa

paduchele prin contact sexual

cafea cu lapte de la san

vreau bulbi de crini

ce fel de seminte imi imaginez ca sunt eu (!!!!-astea sunt de la mine)

… pitice

rosii cu puf

maria.nicola. 13@gmail.com

jo vally si si

saroma preparat colinar

flori pentru raguselii

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Zambete și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Vizitatorii 5

  1. :))
    Aia cu paduchele e cea mai tare!

  2. Georgiana zice:

    cafea cu lapte de la san! hmmm, interesanta combinatie, n’am incercat’o! 😀

  3. victoriacus zice:

    :)))))))))))))))))))))

Lasă un răspuns

