„Curcani”

Mi-ar placea in gradina mea cativa ” curcani” precum cei din imagine.

La primavara, cine stie, s-ar putea sa ma incumet!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Pasari si mamifere și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la „Curcani”

  1. Cat e de frumos!
    Pare asa de pretios…

  2. Georgiana zice:

    Mamă ce răcitură bună ar ieşi! 😀

  3. Georgiana zice:

    din coadă ai putea să-ţi faci un guler!!

  4. melinte daniela zice:

    cred ca , la asa specimene rare , trebuie sa-ti cumperi si o pusca sau sa agajezi un paznic. pusca pot sa ti-o imprumut eu , sotul meu tine una in pod!(pentru petitori , cu toate ca fiica noastra are doar 13 ani )!!!!

    • Alexandra zice:

      Aici la mine nu se fura nimic, parca am fi intr-un sat din Elvetia, din punctul asta de vedere. Am lasat casa deschisa, garajul deschis, scule prin curte, n-a lipsit niciodata nimic.

  5. victoriacus zice:

    Pot sa ma mut si eu langa tine???
    daca tot nu se fura.a pe aici se fura si ziua in amiaza mare 😦
    Frumosi curcani

  6. gabriela zice:

    ce splendori de pasari.

Lasă un răspuns

