Horror

Asta a fost un filmulet despre plante carnivore. Eu una nu ma dau in vant dupa plante carnivore, prefer ca eu sa mananc plante…

Cum mi-a venit ideea sa scriu despre acesti monstri ai lumii plantelor?Pai sa va povestesc.

Am o colega, Monica ( probabil va citi si ea articolul), pasionata de flori. De cate ori ne intalnim la o tigara la fumoar vorbim fie despre flori, fie despre pisici. Acum cateva zile a venit si mi-a pus pe birou o floricica tare dragalasa, cu o forma exotica si un colorit pe masura.

Mi-a spus:

-Sa n-o mirosi!

I-am multumit frumos, am aruncat o privire rapida florii, minunandu-ma doar cateva secunde de forma si culoarea ei, dupa care am continuat cu decontul de TVA… ma rog. La un moment dat simt un usor miros ca de canal, dar ce zic eu canal, nuuu, mirosea a hoit! Trebuie sa va spun ca lucrez intr-un birou modern, curat, foarte bine intretinut, e o placere sa vii la serviciu. M-am oprit din ceea ce faceam ( desi eram oarecum contra cronometru) si am inceput sa adulmec precum un ogar. Mai intai m-am mirosit pe mine, atat cat am putut si eu, ca doar n-oi fi vreo contorsionista! Nimic. Nici n-aveam cum sa put in halul ala, mi-am zis mai apoi, felicitandu-ma, draga de mine! Apoi m-am uitat in cosul cu gunoi, care avea numai hartii. Clar si aici. Dupa care, spre rusinea mea, ce credeti ca am facut? M-am uitat lung la colegele mele de birou, intrebandu-ma care din ele a intrat in putrefactie…O, Doamne, daca ar stii ele.. De fapt, vor sti, cand vor citi postul asta, dar n-am ce face, trebuie sa spun tot. Asta este exact ordinea in care mi-au venit gandurile astea, jur! Apoi, mai imblanzita putin, m-am gandit la un parfum gen O.B. Chiar am intrebat daca cineva si-a dat cu vreun parfum nou. Negativ.

M-am remirosit, m-am relinistit, dupa care am continuat cu declaratia de TVA. Mirosul insa devenea tot mai puternic si ce era si mai interesant, colegele mele spuneau intr-una ca nu simt nimic. Sa-mi fi pierdut eu mintile? Oare asta era primul semn de nebunie, halucinatiile olfactive? Dupa care am inceput sa miros tot ce aveam pe birou. cand am ajuns la una din boxele calculatorului am sarit ca arsa:

-Boxa asta pute!!! O arunc!

Dar n-am aruncat-o ci am luat-o si am pus-o pe pervaz, urmand sa o cercetez mai tarziu, cand aveam sa am ceva timp. Intre timp, Daniela, colaga mea care statea acum cel mai aproape de boxa, se duce curioasa si o miroase.

-Bai Alina ( eu sunt aia, desi in buletin sunt Alexandra) , asta nu miroase deloc. De unde ti-a mirosit tie?

-Nu stiu de unde, dar cand m-am apropiat de ea, mi s-a intors stomacul pe dos. Ori poate , aaaa, stai , poate s-a incins vreun cablu. Dar nu pute un cablu ars a hoit! Frate, nu stiu, stiu doar ca am simtit in nari toata dimineata miros de caine mort!

Am impresia ca fetele au schimbat ceva priviri ingrijorate, dar eu mi-am dat seama de asta mult mai tarziu, cand am derulat firul intamplarii.Intre timp mi-am reluat activitatea, fericita ca am scapat de miros. M-am asezat din nou pe scaun si ce credeti, mirosul era tot acolo.

Si atunci am avut revelatia: floarea Monicai, pe care ea o pusese langa boxa! Am dus-o la nas, fara prea multe fasoane si in momentul acela, pret de fix o secunda, mirosul cel mai infect, putrezit, spurcat, gretos,puturos din lume mi-a intrat in nari, in creier si in memorie pentru tot restul vietii mele. Era o planta carnivora! Monicaaaaa!!!

Am luat floarea si am aruncat-o de la geam direct in strada. Nu stiu ce s-a mai intamplat cu ea. Eu insa am ramas marcata pe viata!

Update 11.11.2010 Azi am descoperit ca respectiva ” floare” se numeste Steaua serifului (a serifului impuscat in cap de cinci zile, as adauga)   si unde altundeva decat la Constantin pe blog. Deci nu e carnivora, doar miroase a carne stricata… Aham… Thanks, Constantin! Daca vii la ziua mea, sa-mi aduci garoafe, da?

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Zambete și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

27 de răspunsuri la Horror

  1. doarumbre zice:

    Saraca floare, saraca Monica, saraca de tine…nici nu mai stiu de cine mi-e mila :))

  2. Georgiana zice:

    eu aş spune altfel: prefer să mănânc eu carnea! 😀

  3. Georgiana zice:

    haidi bai, cum să arunci floarea… 😦 trebuia să i-o dai înapoi… dar oare ea unde a ţinut-o până să ţi-o dea? sau tocmai de aia ţi-a dat-o? 😀

  4. Georgiana zice:

    da, am cetit, dar am început cu comentatul gradual! sunt o organizată dragă! 😛

  5. Georgiana zice:

    Postarea mea preferată rămâne aia cu cojile de seminţe de floarea soarelui pe care le scuipai pe geamul masinii! Râd şi acu! 😀

  6. MAGDA zice:

    Pe Monica ai intrebat-o, de ce ti-a adus floarea?
    Sa o vezi sau sa o mirosi?

  7. victoriacus zice:

    ai un stil de a povesti ca faci omu’ sa simta mirosul :)))

  8. gabriela zice:

    nu putea sa-ti aduca o planta vegetariana? Sau una care are cine stie ce preferinte sofisticate? carnivora. 🙂 Si saraca floare, ce vina a avut ea ca natura a facut-o puturoasa. Pe dinti nu se putea spala, asta e clar.

  9. Constantin zice:

    Alexandra, eu am undeva intre 50 si 100 de ghivece de flori. Nu stiu exact caci nu le-am numarat niciodata. Stiu doar ca mi-a luat cateva ore sa le aduc in interior acum vreo 2 saptamani. Astea fiind spuse, de ce crezi tu ca am ales eu tocmai stapelia sa fie cap de serie in categoria „florile mele”? Oricum povestea mi-a placut, o stiu de cand ai postat-o si am ras cu lacrimi. O singura floare putea sa fie eroina principala si de atunci asteapta saraca s-o fac vedeta. Eeeii, azi a venit vremea . Si eu ma bucur ca-ti place. 🙂 Ai grija ce-ti doresti, am gasit-o eu pe Elisa si crezi ca nu te-as gasi pe tine? Da’ garoafe nu-ti aduc, am eu o problema cu ele, o asociere care nu-mi da pace de vreo 20 de ani. Poate tuberoze sau vreo gardenie. Numai ca asta din urma e doar la ghiveci. Ma mai gandesc pana faci tu invitatia oficiala.

    • Alexandra zice:

      Mai e ceva pana la ziua mea, asa ca ai timp sa te gandesti. Ziceam de garoafe pentru ca pe vremuri, cand iarna se gaseau numai garoafe in florarii,asta primeam de ziua mea, asa ca m-am cam obisnuit cu ele, ce sa fac. Partea proasta la ziua mea e ce pica chiar cu o zi inainte de Revelion, foarte neconvenabil…
      Cat priveste stapelia, asta a „mea „mirosea de pe la juma de metru, o fi fost bine hranita!Oricum, o fi ea frumusica, dar n-as tine-o in casa.Pute, ma!

  10. Hadya zice:

    Ai talent la povestit! Mi-o si inchipui pe Dani si pe fete… Esti hazlie… Da si Monica nu e mai prejos!!! :-))

  11. niko zice:

    cat m-am chinuit sa „prind” o astfel de floare! Am vazut la gazda mea de la mare, dar nu avea niciun miros, doar niste flori superbe. Erau insa verzi, nu ca in imaginile de la Constantin si floarea era tinuta afara.

Lasă un răspuns

