Jamie si Nigella

De azi in blogroll-ul meu. Fara nici un fel de prezentare, sunt vedete prea mari ca sa scriu eu aici doua randuri fara haz!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Retete simple și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Jamie si Nigella

  1. maryanne zice:

    de cate ori il vad pe Jamie,ii zic sotului meu:nu mi-a dat si mie Dumnezeu unul din asta!!!ca as intra in bucatarie numai sa manac.

    • Alexandra zice:

      Si nu se supara sotul tau? Eu m-as supara in locul lui si de cate ori as vedea-o pe Pamela Andersen as zice: nu mi-a dat si mie Dumnezeu una ca asta, ca stateam numai pe langa casa!He, he! Ce rea sunt!

  2. maryanne zice:

    nu se supara.Stie ca nu-mi place sa gatesc dar, am alte calitati.

Lasă un răspuns

