Mama, ce frig i-afara!

Am ajuns de la birou acasa si nu mi-am dat seama ce frig e afara. Cum am iesit m-am urcat in masina, cum am ajuns am coborat din aceeasi masina si am intrat in casa. M-am schimbat, am inhatat aparatul foto si am iesit afara sa fac niste poze, nici eu nu stiam ce poze sa fac. Abia atunci mi-am dat eu seama ce frig e si ce vant taios bate!

Ce sa mai stai afara, am intrat val-vartej inauntru, am dat drumul la caldura si m-am asezat in fata computerului, doar-doar mi-o veni vreo idee de un post despre gradinarit.Cum vedeti, nu mi-a venit nicio idee.

Asa ca nu va mai tin de vorba, poate aveti treaba! Ne vedem cand mi-o veni inspiratia! O dupa-amiaza placuta!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Mama, ce frig i-afara!

  1. maryanne zice:

    eu am avut treaba pe afar pe frigul asta.Am facut sperietoare la vie pt grauri.Ai naibii pacatosi,dadeau tarcoale la strugurii mei.Frig tare si la noi.Ce bine e in casa la caldura!!!!!

  2. A inceput un vant aici…mi-a spart o jardiniera adineauri.
    Deja ma doare in gat de la frig!

Lasă un răspuns

