Richard Marx

Richard Marx
Luni, 1 noiembrie 2010
la Sala Palatului

Richard Marx se va află pentru prima dată în Romania, în cadrul turneului european de promovare a celui mai recent material discografic, “Emotional Remains”, lansat în septembrie 2009.

Pret bilet:
Categoria 1: 250 RON
Categoria 2: 200 RON
Categoria 3: 160 RON
Categoria 4: 120 RON
Categoria 5: 90 RON

Biletele se pot achizitiona de pe http://www.myticket.ro şi în reţeaua magazinelor Diverta.

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Muzica și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Richard Marx

  1. Georgiana zice:

    Daaaa, nu m-am dus eu la Ozzy şi.am să mă duc la Richard Marx!! Am văzut nişte imagini de la concertul lui Ozzy şi oftica mea a căpătat dimensiuni gigantice!! :(((

  2. melinte daniela zice:

    ce amintiri placute cu iz de studentie imi trezeste aceasta melodie !dar nu atat de mult incat sa ma duc la concert!depeche mode as fi vrut sa vad!!

Lasă un răspuns

