Salata de fructe caramel , ” chinezeasca”…

Sotul meu mi-a facut acum , spre seara, o surpriza numita… ca in titlu. Se intampla, destul de rar, sa mai gateasca si el, insa numai exotisme, cum este si salata de fata. Am vrut sa-i scriu reteta pe blog, dar nici n-a vrut sa auda!

-Sigur, a zis, sa o pui pe blog, sa afle toata lumea reteta mea! Nuu, eu daca imi public retetele cer drepturi de autor !Mai bine  ia si gusta si sa-mi spui daca-ti place!

Spirit intreprinzator, nu ca mine!

Ingredientele sunt: banane, mere,stafide,ghimbir,miere,ulei de arahide,zahar vanilat,lichior de caise.

Pozele sunt urmatoarele:

Dupa ce incepi sa mananci, cazi un pic pe ganduri, incercand sa ghicesti aromele si gusturile. Ghimbirul armonizeaza perfect gusturile, dar dupa parerea mea, eu as fi pus si ceva lamaie sau portocala.Si vreo doua frunze de menta, dar gusturile nu se discuta, iar pentru o improvizatie facuta de un nebucatar, a iesit excelenta!

Chestia asta cu „chinezeasca”  imi aduce aminte de un unchi foarte simpatic. Unchiul asta al meu avea masina, lucru rar pe vremuri, iar cand il intreba cineva ce masina are, el raspundea mandru foc : nemteasca! Avea Trabant!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Retete simple și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Salata de fructe caramel , ” chinezeasca”…

  1. Georgiana zice:

    Bravo dumnule L! Respecte! 😉

  2. melinte daniela zice:

    eu nu sunt o pofticioasa dar aceasta reteta ,chiar daca nu o stiu ,mai bine zis ingredientele m-au lasat ca la dentist !bun-bun!!!

  3. victoriacus zice:

    ulei de arahide? …….hmmmmm

Lasă un răspuns

