Vita cu broccoli si ardei

Am termint de gatit! Nu mai gatesc o saptamana, sa fie clar pentru toata lumea. De la ora 7 dimineata stau in bucatarie si credeti-ma , mi-a ajuns pentru toata saptamana!. Am gatit asa: chiftele, oua umplute,supa de rosii ( de data asta fara orez, insa cu crutoane), ostropel de vita si vita cu broccoli si ardei, a carui reteta incerc sa o descriu aici cat  mai bine.

Friptura am facut-o astfel: am taiat carnea felii, groase de 2 cm si le-am pus la prajit in ulei, pe o parte si pe alta,  pana au format o crusta. Deci nu se prajeste mult, doar cat sa se rumeneasca putin. In felul acesta, crusta inchide porii carnii, iar la cuptor nu se mai deshidrateaza, tot sucul ramane acolo si iese frageda si suculenta. Bun, deci dupa ce am prajit-o putin, am bagat-o la cuptor, fara sare, insa cu sucul si uleiul in care s-a prajit.Vasul in care am bagat-o la cuptor l-am acoperit cu o folie de aluminiu, pentru ca nu am cuptor electric; in felul acesta se face mai repede si se inabuse in sucul ei.. Cand este gata, se pune pe platou, iar deasupra se toarna o cescuta de sos Worchestershire ( asa e reteta…)

Legumele: broccoli, ardei gras rosu taiat felii, cativa catei de usturoi taiati in sferturi, ardei iute ( optional, dar foarte binevenit la reteta asta). Se soteaza cateva minute in unt, avand grija sa nu prajim usturoiul, iar catre final le inabusim un pic punand capac la tigaie.

A iesit ce se vede.Cam picant pentru gustul meu, perfect pentru ceilalti!

Iar asta e supa de rosii ( galbene) , dupa care ma innebunesc!

O dupa-amiaza placuta!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Retete simple și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Vita cu broccoli si ardei

  1. Georgiana zice:

    Eu fac supa de vacuta! pentru ca oala sub presiune s-a stricat, fierb la carne de 4 ore :)) Intre timp pun de’o paine de casa.
    La noi e’o vreme cum nu se poate mai urata: frig, ploua si bate vantul, asa ca nu’mi ramane altceva de facut decat sa gatesc.
    N’ai zis ce ai la desert! Eu ma gandesc sa fac niste clatite 🙂
    Gata, am raportat si eu!
    O dupa amiaza placuta, Alexo! Te pupic!

  2. Mariana zice:

    Wau,poza 4 imi face cu ochiul si nu e deloc picanta,e si pe gustul meu!arata tare,tare bine.Trag si eu asa ceva in curind!
    Si eu am gatit destul azi si miine gata!
    Supa limpede de gainusa de la tara cu tolcerasi(stii ce-s aia?),pulpe superioare pane cu spanacel din gradina(e asa fain,nu vrei sa-ti trimit?)
    Prajitura 18,un deliciu simplu de tot!hai ca merg la un dus prelunjit si poate o pun!
    Am raportat si eu…
    Paaa…

Lasă un răspuns

