Gogosi ratate

Azi am facut si niste gogosi. Adica am vrut sa fac …

 

Le-am pus frumos pe farfurie, le-am facut poza si ma pregateam sa merg la calculator sa le postez. Inainte, zic, hai sa mananc una, asa, de pofta!

Ce credeti, oameni buni. LE DADUSEM PRIN SARE!!!

Mi-a venit sa vomit instantaneu, am aruncat gogoasa cat colo si am strigat la barbatu-meu, care speriat, a venit imediat, crezand ca m-am taiat, sau ceva de genul asta!

Le-am dat prin sare, oaaaa , si am inceput sa plang!

El, mai tare ca mine, a luat o pensula, cu care ung cozonacii si alte chestii si a inceput sa le curete de sare. Pe urma le-a dat  prin zahar pudra. Nu stiu cum au iesit in final, ca eu n-am vrut sa mai stiu de ele si am urcat la calculator sa-mi postez prostia!

Asta e!

Vreti reteta? Alta data!!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Zambete. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Gogosi ratate

  1. Georgiana zice:

    Ce rabdare de chinez are domnul L.!! La faza asta seamana cu domnul L. al meu 😀
    De aratat arata super si sunt convinsa ca dupa periaj vor fi si foarte bune!
    P.S. Si da. eu vreau reteta : D

  2. Mariana zice:

    Esti indragostita?
    Domnul tau e asa ca al meu…hi,hi dar eu faceam ca tine!hi,hi
    Las’ ca bune or fi!totusi sa ne scrii cun au iesit in final:mincabile?

  3. Cristi zice:

    Nu te enerva deoarece se mai intimpla
    Iti inteleg supararea deoarece am patit si eu ceva
    asemanator.
    Eu am gasi astazi sardine proaspete pe care
    le-am marinat. Astept citeva zile si apoi va povestesc ce a iesit
    Cu bine

  4. Se mai intampla… bine ca nu ai pus sare in ele in loc de zahar.
    Eu la cafea am nimerit sarea, in loc de zahar de cateva ori. 🙂

  5. Elisa zice:

    A,sa-ti spun eu ce-am facut cu o prajitura proaspat scoasa din cuptor.Zic sa-i dau imediat zahar vanilat ca sa miroase frumos in casa si scot un plic,doua de, ziceam eu ca-i zahar vanilat, caci semana cu drojdia uscata,de la Ruf,asa ca imi imprastiasem tot plicul de drojdie peste placina.Cand vazui ca nu-i in regula am luat aspiratorul si am aspirat tot.A fost super,efectul 🙂
    Acum,aici facui alta boacana.Acu o saptamana scapai din mana cutitul de ceramica(asa fain,vreau si eu acasa la mine ca nu cioparteste degete) si nu s-a intamplat nimic.M-am bucurat.Azi,insa,cand intru in bucatarie nora-mea cica a rupt cutitul.Zic,stai,eu is de vina,eu l-am scapat pe jos si s-o fi crepat in maner fara sa vad.
    Acu’il iau acasa sa-l repare al meu si lor le cumpar altul.Desi mai au unul mai mare,de tocat zarzavat,asa de fain….

  6. silavaracald zice:

    Lasă că au făcut alții și mai gogonate. De pildă, eu, care am pus sare de lămâie în loc de sare normală într-o ciorbă cu care-mi pierdusem o dimineață întreagă și care a fost perfectă până când n-am ”aranjat-o” eu!

    • Alexandra zice:

      Mama, saraca, Dzeu s-o ierte, a pus bicarbonat de sodiu in loc de sare, intr-o supa de rosii. A facut supa aia niste spume!!! Mi-aduc aminte ca toata bucataria era plina de clabuci!

  7. Si eu care credeam ca detin embargo absolut asupra acestor metode aiuritoare 😀

  8. Constantin zice:

    Şi arătau aşa de bine!!!Poate mergeau cu bere,cine ştie?

Lasă un răspuns

