Goblenurile mele

Acum cativa ani intrase in mine febra goblenurilor,chestie care m-a tinut vreo doi ani, timp in care dioptriile mele au crescut de la 0.5 la 2! Pana atunci purtasem ochelari doar cand imi oboseau ochii de la citit, de atunci ii port ori de cate ori citesc. Mai nou, ii port si in fata computerului. Si asta din cauza coaserii celor sase goblenuri. Daca as fi stiut…

Va promisesem mai demult ca va arat goblenurile mele. Iata-le. Nu sunt  cine stie ce, dar sunt tare mandra de ele !In orice caz, nu merita sa va stricati ochii pe asa ceva!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Goblenurile mele

  1. melinte daniela zice:

    superbe!mai ales „familia in jurul mesei”(asa cum am numit eu unul dnntre goblenuri)m-a fermecat!felicitari!eu nu am rabdare sa cos o gaica la o haina daramite o opera de arta! 😦

  2. Sunt foarte frumoase!
    Cata rabdare trebuie sa fi avut… nu stiu daca as putea sa duc pana la capat unul.

  3. maryanne zice:

    imi plac tare mult dar nu as avea atata rabdare.Si daca mai zici ca strica ochii,chiar imi iau gandul.Sunt superbe ale tale.Pe bune,mi-ar placea asa ceva.Poate gasesc sa cumpar.Vb danielei,eu nu cos o gaica la haina,daraminte asa opere de arta.

  4. victoriacus zice:

    Superbe.Am o verisoara care coase si inca nu poarta ochelari.Deci inca mai poate face vreo 4 🙂
    Eu nu am rabdarea necesara,dar mi-ar place sa am asa ceva in casa.

  5. gabriela zice:

    splendide. Nu mai fac de foarte multi ani goblen. Pe vremuri scoteam modele din reviste, cu lupa. 🙂

  6. Constantin zice:

    Sa-ti spun,sa nu-ti spun?Mai bine lasa.Ma miram eu sa nu ai Ikebana cu trandafiri.Dar stii ca are si pereche-Ikebana cu floarea soarelui?Si problema cu vederea nu cred ca e de la goblenuri.Oricum,sunt frumoase,mai ales ca sunt lucrate cu atata migala,de la prima la ultima împunsătură de ac.Felicitări!

Lasă un răspuns

