Prin gradina

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în gradinarit și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Prin gradina

  1. melinte daniela zice:

    dar Rambo , pe unde e?fiica mea a pus ochii pe el si-l vrea! i-am explicat ca la bloc nu-l putem tine , iar la „mosie” cum zice ea n-avem decat gardul facut!poate il mai fotografiezi pentru un subiect urmator!please!!!!

  2. victoriacus zice:

    Superb.daca tine timpul cu noi o sa imi vad si eu toate tufanelele si crizantemele inflorite.Deocamdata au inflorit 3.
    Zi si mie adresa exacta sa fur merele alea:))
    Apropo de adresa,trebuie sa iti trimit 2 bulbi de tuberoze ca le-am scos.Nu de alta,dar daca mai ploua mult sa nu putrezeasca.Sunt superbi bulbii.Au si o mutime de bulbili.

  3. victoriacus zice:

    nu,sigur ca nu am uitat 🙂

Lasă un răspuns

