Aseara am gatit, azi postez

Postez, nu postesc, sa fim intelesi.

Apropo de post, am incercat si eu o data sa tin post si nu mi-a iesit, dupa care am fost curioasa si am numarat zilele de post din calendar. Stiti cate sunt? Vreo 180, adica exact jumatate din an. Cum ar veni, sa mancam o zi de post,o zi fara.Chiar am studiat un pic problema, pentru ca toti cei pe care eu ii stiu ca tin post au probleme serioase cu stomacul, ficatul, bila, colonul.Presupun ca asta se intampla pentru ca dupa perioada de post, timp in care tot aparatul digestiv se relaxeaza, vin sarbatorile, iar oamenii, lacomi, se imbuiba cu carnuri si grasimi si astfel isi dau tot organismul peste cap.Mai citeam undeva ca revenirea la mancarea de dulce se face treptat dupa post, putin cate putin, pentru ca organismul sa se obisnuiasca cu schimbarea. Ideea, cred eu, este sa nu abuzam de produsele de origina animala si sa echilibram dieta cat putem de bine.De fapt, echilibru si masura ar trebui sa existe in fiecare aspect al vietii noastre, nu doar in cel alimentar.

Cum ziceam , ieri am gatit ceva. Pentru ca am cumparat varza pentru murat, mi s-a facut pofta de o varza calita cu costita de porc, pe care am si confectionat-o.Apoi o supa dintr-un pui grasut de tara, in care am pus fidea,un pilaf ( ca n-am mai facut de multa vreme), iar ca desert, hmmm…o sa vedeti.

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Retete simple. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Aseara am gatit, azi postez

  1. Mariana zice:

    Buna dimineata!
    Ce fatuta harnica ai fost ,ce de bunatati ai facut!
    Cu postul nu esti singura care gindeste asa;
    Si eu am gatit destul si am facut una alta ca azi mergem un pic la plimbare in Ungaia!
    Asa:ieri am avut fasole facaluita cu praz;si am gatit seara:pulpe cu legume la cuptor,am facut si sarmale pe care nu le-am fiert(le pun la frigider si le fierb doar cind ne reintoarcem;
    si doua tavi de prajitura una cu mere(ca cel mai batrin membru al familiei se da pe spate pentru prajit.cu mere) si una cu struguri din ai mari!
    Asa si cum a trecut de mizul noptii am si taiat din prajit. sa vad cum sunt,ho,hi!
    Sa ai o zi linistita si sa te mai si odihnesti!
    Te p[ip!

  2. Iar gogosi! Lasa ca fac si eu azi.
    Eu ieri am fost cu muraturile…gogosari, castraveti, salata, etc.

  3. Georgiana zice:

    Iar ai facut gogosi? 😀 Esti mortala! 😀

  4. maryanne zice:

    azi am facut si eu gogosi.De cand ma tot tin sa fac.Azi a plouat ,asa ca am stat la bucatarie.

Lasă un răspuns

