Tagliatelle ai quattro formaggi

…cum ar veni, paste cu patru feluri de branza.

Aveam prin frigider branza feta de vaca, branza de oaie de la tarani, cascaval si parmezan si zic ia sa fac eu niste tagliatele cu branza.

Reteta e cat se poate de simpla.

Puneti la fiert tagliatelele. Simultan, puneti intr-o craticioara putin ulei de masline, iar cand s-a incins adaugati branzeturile taiate bucati sau date pe razatoare, impreuna cu doua linguri bune de smantana grasa si amestecati. Lasati pe foc pana se omogenizeaza. Cand este aproape gata, adaugati piper , sare ( daca branza nu este destul de sarata) si un praf de busuioc pisat.

Ar trebui ca si pastele sa fie gata in acelasi timp cu sosul de branza, moment in care le amestecati.Lasati-le 1-2 minute sa se intrepatrunda gusturile si puneti in farfurii. Deasupra se presara parmezan. Delicios!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Retete simple și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Tagliatelle ai quattro formaggi

  1. Georgiana zice:

    woaaa, ce pofta mi’ai facut! Eu prestez o fripturica de porc cu ceva garnitura de cartofi… da’ nu acu’, mai stau oleaca, sa treaca lenea si sa vina foamea naprasnica 😀
    O duminica placuta! Pupicei!

  2. Mariana zice:

    Buna idee,ca tot ratacesc si se ocolesc prin frigider mai multe feluri de brinza,da cine face lastile?eu una nu!sau nu acuma poate la iarna cind va fi tare frigut!
    O seara placuta!

  3. melinte daniela zice:

    cand am citit despre cornulete ” am rememberat „(vorba barbatului meu) un miros imbietor din bucataria mamei , de pe cand eram copiii la ea acasa…n-am incercat pana acum sa fac cornulete dar cred ca , la fel ar fi de bune pentru pusca (pentru ginere )din dotare din podul nostru…

  4. victoriacus zice:

    foarte bine arata.Azi am facut si eu carbonara.Postez acusica

Lasă un răspuns

