Cad frunzele…

Azi -noapte a cazut bruma, prima pe anul asta.Baba Dochia si-a dat cu deodorant, se pregateste pentru lunga intalnire pe care o va avea cu noi. Puteam sa ma lipsesc anul asta de prezenta ei, mai ales ca de cate ori vine ea, eu mai imbatranesc un an, dar cine sunt eu sa-i inchid usa in nas taman lui babet Dochia!

E clar, vine iarna, nu scapam nici de data asta!

Crivatul e pe tusa, a iesit la incalzire, o sa joace vreo trei-patru luni pe terenul nostru ( sper sa nu joace si prelungiri!). Soarele devine din ce in ce mai somnoros ( cam ca mine cand se apropie weekend-ul), iar noaptea profita si face ore suplimentare.Pasarile migratoare au dat SMS ca au ajuns deja in Tunisia si si-au gasit casele de vacanta in regula.Mda, vine iarna!

Si ce e cel mai trist, cad frunzele copacilor…

Va aduceti aminte „Autumn  leaves” ? Cum sa nu! Il aveti aici interpretat de un careu de asi!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Muzica. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Cad frunzele…

  1. Cristian Baciu zice:

    In drumul de astazi intre Risnov si Sinca Veche am facut o ” baie ” de culori
    Toamna este extraordinara

  2. melinte daniela zice:

    m-ai uns la suflet cu Nat King Cole!este unul din artistii mei preferati , inca din copilarie !imi aduc aminte cand , la un Revelion , gatiti la patru ace , cu un picior iesit din casa , mi-am amintit ca la ora respectiva , va canta la tv Nat Cole . m-am intors , mi-am asezat delicat rochia de dantuiala si….nu m-am mai miscat de-acolo juma’ de ora…toata lumea fierbea dar…pasiunea e pasiune…(mi-am luat-o apoi de la prieteni pentru intarziere!!!). la noi toamna e superba , parca anul acesta a investit intr-un penel nou si mai ales in culori pretioase , superbe , de nedescris…

Lasă un răspuns

