Sambata cu miros de sarmale

Mie cand mi se insurubeaza in cap o idee, apoi pana n-o duc la capat nu-mi gasesc linistea.

Saptamana trecuta am cumparat varza, pentru murat. Am si bagat-o la butoi, in treacat fie spus. Ei, si cu acea ocazie, imediat m-a dus gandul la sarmalele pe care  le voi face cu varza respectiva. Le vedeam deja asezate frumos in oala speciala cumparata de la Horezu, le simteam aroma, apoi le vizualizam in farfurie, cu mamaliga si un pic de smantana!  Ca sa-mi amagesc un pic pofta, am facut o varza calita. Un substituent lesinat al sarmalelor, ca atunci cand fumezi fara nicotina, ori bei fara alcool. Pe chestia asta am fost destul de trista, iar vremea ploioasa si friguroasa de la mijlocul saptamanii m-a adus destul de aproape de o mica depresie. Joi deja ma gandeam  ce viata anosta si lipsita de culoare am, pentru ca  vineri sa-mi pun serioase intrebari existentiale. Dar a venit weekend-ul!

Cum am iesit ieri de la serviciu, m-am oprit la un magazin  unde au o varza murata excelenta, am mai luat   1 Kg de carne de porc amestecata cu vita si am zburat spre casa sa le pregatesc. Am stat sa se faca pana pe la 12 noaptea, cand am si mancat infulecat vreo doua, fierbinti, ca si acum ma ustura limba! Dar m-am linistit, in sfarsit pot sa-mi vad si eu de viata! Si sa mai scriu cate ceva la blogul asta, ca l-am cam neglijat in ultimul timp…

Daaaa, e frumoasa sambata cu miros de sarmale!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Maine fac si o mamaliga.

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Retete simple, Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Sambata cu miros de sarmale

  1. maryanne zice:

    cum imi piere inspiratia,cum vii tu cu o idee.

    • Alexandra zice:

      Haha! La testul Gallup de anul trecut, pe primul loc intre calitatile manageriale a iesit cum ca as avea idei! Asa ca acum le folosesc la blog.Sa mai zica cineva ca nu sunt relevante testele astea sau ca nu-si merita banii ( banetul!)

  2. Zana Eficientei zice:

    fir-ar, e contagios, acu’ nu ma mai las pana nu fac sarmale. ce-ai cu mine? 🙂

  3. victoriacus zice:

    vaaaiii ce mi-a plouat in gura.Tre’sa fac si eu :))
    Arata excelent

Lasă un răspuns

