Gata cu bulbii

Azi am facut o gramada de treaba. Peltea, dulceata si am ajutat si eu putin la plantarea ultimilor bulbi. De-acum poate sa si ninga!

Marcaje, indicatoare, totul ca la carte. Eu mai mult am chibitat pe margine, am fost si designer si CTC-ist. Parerea mea e ca i-am asezat bine, dar  o sa vedem la primavara.

Ultimii bulbi i-am pus la lumina lunii, dar macar i-am gatat de pus, ca tare mi-era teama sa nu vina iar ploi, ori chiar zapada! I-am dat si lui Marian, vecinul, cativa ( vreo 200) , ca de asta primavara imi tot zice sa -i dau si lui niste bulbi . A fost  asa de incantat incat era in stare sa-i puna acum, noaptea!

Acum nu ne ramane decat sa asteptam sa treaca iarna, cat mai repede si cat mai usor. Ceea ce va doresc si voua!

Plus o saptamana buna de tot!

 

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Flori de gradina, gradinarit, Lucrari in gradina și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Gata cu bulbii

  1. Constantin zice:

    Pai daca stiam ca dai bulbi cu asa marinimie nu-ti ceream si eu?Da,stiu aia cu copilul care nu cere :)Poate anul viitor.O saptamâna linistită iti doresc!

  2. maryanne zice:

    da esti darnica ,nu gluma!!!pt 200 de bulbi,veneam de la Tulcea sa te ajut sa-i plantezi.Poate vin la sa te ajut la scos!!!!

  3. victoriacus zice:

    hehe,eu sunt si mai aproape decat voi.Daca stiam………:)))
    bine ai facut ca ai terminat.Ai scapat de o grija.

  4. simf zice:

    multumesc pentru avanlansa de informatii pe care mi-ai daruit-o, alexandra! acum scotocesc in arhive si sigur mai vin la tine. bine te-am gasit!

  5. 7coline zice:

    Hahaha,si tu credeai ca n-am inteles?Dar ma gandeam ca vrei sa mai daruiesti din ei si daca-s plantati nu te induri 🙂

  6. huni zice:

    „I-am dat si lui Marian, vecinul, cativa ( vreo 200) […]” foarte tare :D. Oricum la primavara se vor vedea radele muncii la lumina lunii.

    • Alexandra zice:

      Marian e un vecin tare cumsecade, ne ajuta de cate ori avem nevoie. Asta -iarna de exemplu ne-a deszapezit, ne-a scos din zapada de cateva ori.. Asta-vara ne-a udat solarul cat am fost in concediu, asa ca, vezi, merita si el cativa bulbi si cativa butasi de trandafiri, acolo.

    • Alexandra zice:

      Marian e un vecin tare cumsecade, ne ajuta de cate ori avem nevoie. Asta -iarna de exemplu ne-a deszapezit, ne-a scos din zapada de cateva ori.. Asta-vara ne-a udat solarul cat am fost in concediu, asa ca, vezi, merita si el cativa bulbi si cativa butasi de trandafiri, acolo.

  7. Adinuca zice:

    Ce pamant bun si negru ai, nu ma pot abtine sa nu tanjesc la el. La noi e lut… cred ca m-as putea apuca de oale mai degraba decat de gradina…

  8. Elena zice:

    Am niste narcise plantate de 2 ani,e cazul sa la dezgrop si sa le plantez din nou ?
    Asta primavara mi s-a parut ca sunt cam dese.

Lasă un răspuns

