Monte Carlo

Am fost de cinci ori la Monte Carlo si de fiecare data am avut un sentiment pe care nu l-am avut nicaieri in alta parte, nici in Bahamas, nici la Miami ( caci am fost si acolo, demuult, acum zece ani)  si anume ca sunt saraca, saraca  lipita, aproape boschetara, boschetara, ce mai!  Noroc ca n-am mai fost acolo de doi ani, ca daca m-as duce acuma, pe criza asta , precis ca as face o depresie din care nu m-ar mai scoate nici desenele animate cu Tom si Jerry.

Monte Carlo e fabulos, ca dealtfel intreaga Coasta de Azur. Daca n-ati fost, e musai sa mergeti. Nu va speriati, preturile nu sunt cine stie ce, hotelurile de trei stele au tarife rezonabile, mancarea ( fantastica) are preturi normale pentru Franta, se poate manca la terase, bistrouri, mai peste tot.Daca puteti , duceti-va cu masina personala, daca nu, inchiriati o masina cand ajungeti si plimbati-va pe coasta, din Monaco pana la Saint Tropez. O sa vedeti niste peisaje marine care va vor taia rasuflarea. Zilele urmatoare am sa mai postez niste imagini, de la Cannes, Nisa, Antibes, Saint Tropez.Deocamdara Monte Carlo.

Hotel De Paris. Aici era Chef celebrul  Alain Ducasse.

Yachturi ultra, super luxoase. Cele mai multe navigau sub pavilionul republicii Sud-Africane. Ce sa faca bietii oameni cu atatea diamante? Le vand si isi cumpara o jucarica din astea, plutitoare.

Unele dintre yachturi aveau pe puntea superioara cate un elicopter micut…

Aici sun eu in drum spre Palatul Princiar. Oare la ce m-oi fi gandit? La cum sa sparg o banca?

Nu stiu daca se vede foarte clar, dar pe unele blocuri cresc  adevarate gradini.

Suparat sunt Doamneee, suparat!

In plan indepartat, Cazinoul.

Spre Cannes.

 

 

 

 

 

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Calator prin lume și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

29 de răspunsuri la Monte Carlo

  1. georgiana zice:

    Chiar ca frumos! N’am ajuns inca acolo, da’ nu’mi pierd speranta!
    Te pup dulce! Sper ca nu esti suparici pe mine?

    • Alexandra zice:

      Sunt suparici ca vine iarna si trebuie sa-mi scot „baltonul”de la naftalina.Te pupicesc si eu si gandeste-te cum mergem la vara pe acolo, mie mi s-a pus pateu (de ficat de gasca indopata) sa vad campiile alea de lavanda!

  2. georgiana zice:

    Eu zic sa fim sanatosi ca le-om face noi pe toate! Pana la vara mai e sfarsitu’ anului! 😛 Inca ma gandesc cu ce rochie sa ma imbrac 😀

  3. georgiana zice:

    aia vintage? 😀

  4. georgiana zice:

    ba da! de ce?

  5. melinte daniela zice:

    super imaginile!asa yachturi n-am vazut decat in muntenegru , la budva , in orasul vechi !boschetar mi se pare ceva chiar nobil , noi suntem niste …neica nimeni , din pacate…dar lasa ca victoria finala va fi sigur a noastra (vorba sefului de trib – mama ea!!) .

  6. Zana Eficientei zice:

    vorba lu’ ABBA – ‘must be funny in the richman’s world’

  7. hai ma, ca m-ai enervat ingrozitor cu helicopterashu’ de pe yachtishor…

  8. Elisa zice:

    Alexandra,
    pe la noi este o vorba:”nu-L supara de Dumnezeu”
    Nu-s bogata insa n-am avut niciodata,dar niciodata impresia p care ai trait-o tu la Monte Carlo,poate fiindca nu-s genul si ma multumesc cu putin,fac rai din nimic 😀

    • Alexandra zice:

      Elisa, chiar am facut precizarea ca doar acolo m-am simtit asa, iar daca n-ai fost acolo, n-ai de unde sa stii cum e.Din poze nu-ti dai seama ca tot aerul miroase a lux si opulenta, a regalitate si averi colosale. E un taram de basm , totusi real, cu printi si printese cat se poate de adevarate. Odata m-am nimerit in port tocmai cand acosta yachtul lui Abramovici. Era inconjurat de trei salupe, iar deasupra veghea un elicopter…Sa nu mai zic de vilele alea ascunse intr-o vegetatie mai mult decat luxurianta, daca se poate spune asa. Or mai fi si in alte parti locuri care mustesc de bani ( Las Vegas, Hong Kong, etc.) dar aici toate au un aer aristucratic, de neegalat, la care noi, muritorii de rand, oricat am fi de bogati nu putem decat sa visam.
      Si da, multumesc lui Dumnezeu, cum zici tu, pentru ce mi-a dat.

  9. Mariana zice:

    Pai tu esti bogata daca ai fost acolo!prin ce ai vazut si trait!
    Scrie,scrie ca-mi place macar cu atit ma aleg!
    Toate bune Alexandra!

  10. Constantin zice:

    M-ai „rupt” cu imaginile astea.Si iaca asa am si eu la ce sa visez.

  11. victoriacus zice:

    Offf,pai tu cu d-astea vii,pe criza asta?Arata si tu pe altii mai amarati ca noi,ca sa ne SIMTEM bine si noi.Oare exista altii mai rau ca noi?
    Este minunat.Bine ca macar ai ajuns pe acolo si stii ca se poate si mai bine…….dar nu la noi 🙂
    Maine merg si eu :))))

  12. Elisa zice:

    Cu toate astea nu cred ca sunt mai fericiti,cred ca au mult mai multe probleme si griji.Eu, stii ce mi-as dori,dac-ar fi sa visez la ceva imposibil?Mi-as dori sa am o renta viagera si cu ea sa pot calatori in toata lumea si doar 3 luni pe an sa stau acasa la mine.Nu ma intreba care-s lunile alea,hahaha!
    Te pup.

  13. victoriacus zice:

    sa castigam la Loto.Dar mai intai rebuie sa si jucam :)))
    Buna dimineata:)

Lasă un răspuns

