5 noiembrie

E o zi atat de frumoasa, incat ai senzatia ca este septembrie. Unde mai pui ca incepe weekendul !

Avand azi zi scurta, am ajuns sa-mi vad si eu gradina pe lumina. Nici n-am ajuns bine acasa, ca m-am schimbat in haine de casa, am inhatat aparatul foto si am iesit la vanatoare de fotografii. Care fotografii nu sunt cine stie ce, noroc cu gainile mele ca au mai animat putin peisajul. Binenteles ca m-au urmarit pas cu pas. Stau si ma intreb ce-o fi in mintea lor, ma cred closca??Daca da, atunci au gresit adresa pentru ca e clar ca n-am rabdare sa clocesc zile in sir niste oua. De fapt n-am rabdare sa clocesc mai nimic, in general ma grabesc in toate cele si chiar ma mir si eu cum de nu dau rasoleala. De fapt mai dau, cand pun sare la gogosi in loc de zahar, dar asta se intampla destul de rar .

Va invit la o mica plimbare prin gradina mea, nu ca ar fi cine stie de vazut aici, dar e pacat de ziua asta frumoasa ca sa nu iesim afara, macar cateva minute.

Nu stiu daca asta e catina. Am vazut de curand catina in piata si parca bobitele erau mai mari.

Patrunjelul e verde si frumos. Asa va ramane pana va ninge pe el.

Pentru ca azi s-a anuntat o zi frumoasa, am dat drumul la pui prin curte inca de azi dimineata. Acum, cand m-au vazut, au venit toti in viteza spre mine, cu aripile desfacute. E clar ca le sunt draga!

Asta e hasmatzuchi. Nu are aroma patrunjelului, insa e foarte decorativ.

In solar , arpagicul creste constiincios.

In timp ce eram in solar, aud fosgaind ceva afara. Gainile mele, cu Rambo in frunte, ma inconjurasera si erau atat de aproape incat se frecau de folia de plastic.

Se vede, da?

Cand am iesit, am primit o privire incarcata de repros: va sa zica, te ascunzi de noi! Noi, care te-am asteptat toata ziua.

Crinii albi, mirositori, au impresia ca vine primavara. Calm, baieti, aveti o iarna de trecut. Si eu la fel.

Cum spuneam, nu ma slabeste deloc.

Aici, la primavara va fi un mic Keukenhof. Stiti, ma gandesc tot mai mult sa ma mut intr-o tara unde e vesnic vara. Numai ca nu ma pot hotari unde.

Aici asistati la un meci de rugby, respectiv o gramada ordonata.  Cred si eu, vremea aste te indeamna la sport in aer liber.

Va doresc un weekend frumos!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în gradinarit și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la 5 noiembrie

  1. Constantin zice:

    Nu-i catina, nici alba nici rosie, cred ca e Cotoneaster Horizontalis. Imi place tare tufa de trandafiri. Si Rambo cred ca-mi place cu patrunjel verde si niste bors de ala adevarat… 🙂

    • Alexandra zice:

      Poate de Rambo al tau, ca daca cineva se atinge de o pana din Rambo al meu, fac moarte de om!
      Banuiam eu ca nu e catina, off.Dar ” cotoneaster” aduce la denumire cu ” catina” , sunt macar rude?

  2. Constantin zice:

    Stiu 🙂 Rambo al tau o sa moara de batranete. Cotoneaster asta face parte din familia rosaceae subfamilia pomoidae asa ca e ruda mai degraba cu marul, parul, gutuiul,gutuiul japonez, spiraea (coronita mireseincea cu lujeri lungi si multe flori albe care infloreste prin mai), paducelul,scorusul. Cu catina n-are nici o treaba.

  3. maryanne zice:

    dimineata cand am iesit din casa,adica pe la 9,am avut impresia ca e primavara.Mirosea a primavara.Parca era luna mai.Apoi dupa ce m-am dezmeticit mi-am dat seama ca e linistea dinaintea furtunii.Ieri am dat si eu drumul la gainile mele,4 de toate,adica 3 gaini si un cocos,si cand am vazut cum dezgropoapa musuroaiele la trandafiri le-am bagat inapoi.Mai bine le smulg eu iarba si le dau.

  4. da, si ieri seara, pe la vreo 8, (cand pun tocu’ jos si-o iau si eu catre casa ) mirosea traznitor a primavara … ca m-o si bantuit la un moment dat gandul „ma, astia ne-or confiscat iarna!”

  5. PS – io tzau cu rambo!

  6. garantat!
    viu cu toata haita 😀

Lasă un răspuns

