Tendinte in moda masculina

Niciodata n-am fost in pas cu moda. mai precis, nu prea m-a interesat acest aspect din viata, nici macar cand eram mai tanara. Sigur, n-as fi purtat pantofi cu talpa ortopedica atunci cand moda cerea toc cui, insa n-am fost robul modei cu orice pret.

Azi ma uitam pe net la ultimele tendinte in moda si constat ca sunt restantiera la toate capitolele. La moda pentru femei. La cea pentru barbati sunt deja repetenta.Uitati-va si voi si spuneti-mi daca nu suntem in secolul trecut in privinta modei masculine. Pai la noi tot costume, tot cravata, sacouri si alte obiecte vintage. Nu, domnilor, se pare ca noile tendinte in moda masculina arata cam asa:

Eu vi le recomand pe toate cu caldura,mai putin cele sumare, caci la noi vine iarna. La vara insa vor fi tocmai bune. Luati repede modelul care va place si contactati-va rapid croitorul, caci pana vor fi gata , s-ar putea sa treaca moda. Succes!

Mai multe, gasiti aici

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Zambete și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Tendinte in moda masculina

  1. victoriacus zice:

    Doamneeee,acum imi dau seama ca eu,de fapt,sunt o CIUDATA. :)))))))))))))))

  2. victoriacus zice:

    Nu mai vorbesc de Marius…. :))

Lasă un răspuns

