Imi plac pisicile

In caz ca nu stiati, imi plac pisicile rau de tot!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Pasari si mamifere, Zambete și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Imi plac pisicile

  1. Marinela zice:

    Buna, Alexandra! Ti-am citit blog-ul din scoarta-n scoarta, dar mi-au placut in mod deosebit acest „articol” – si eu sunt inebunita dupa pisici – si cel cu tutunul – pentru ca nu mai devreme de acum 2 saptamani povesteam sotului meu care a copilarit in munti (Borsec) cum aici in sud, de fiecare data cand mergeam la bunica, in toate comunele prin care treceam, gardurile erau intesate de siruri cu frunze de tutun. Imi placea la nebunie privelistea. De fumat am fumat si eu pana acum vreo 7 ani, dupa care am mai pipat cate o tigara ocazional si nu de oricare.
    M-ar interesa si pe mine sa am in gradina nou infiintata macar un fir de tutun. Stiu ca in afara de fumat, frunzele sunt foarte folositoare in casele pe pamant, unde moliile intra foarte usor (mai ales daca in casa e putina umezeala, cum va fi o perioada la mine caci tocmai am tencuit casa pe dinauntru).
    De asemenea, am citit intr-un alt post de-al tau ca mai ca te-ai muta din nou la bloc… ei, eu iti spun urmatoarele: am inceput constructia casei in 2007 si din primavara asta ne-am mutat acolo, desi casa era tencuita si termoizolata pe afara, dar inauntru aveam caramida goala, podul nu era inca izolat etc. Insa in vara asta fierbinte toata lumea ne-a invidiat pentru ca dormeam noaptea la racoare (cum se lasa seara trebuia sa te imbraci caci te cam lua frigul de la racoarea serii, mai ales in gradina unde e mult trifoi pitic), pentru ca faceam dus afara la stropitoare cu apa incalzita de soare si pentru ca ne-am saturat de rosii dulci toata vara (nu le-am avut in solar, dar le-am pus mai tarziu si au scapat de mana). Am spalat si inca spal la lighean (si vase si rufe si pe noi), mergem la toaleta in fundul curtii, cam pe la 25m de casa si atunci ne luam cizmele de cauciuc, pentru ca inca nu am turnat niste dale pe langa gard si nu vreau sa fac carari prin iarba atat de frumoasa…seara la 8 dam drumul caloriferului electric sa se incalzeasca incaperea pana ne bagam in pat (abia acum ne-am luat centrala si facem tevaraia prin casa, dar n-am avut bani decat de 3 calorifere), umezeala ca mai merge cuptorul pentru caldura si peretii sunt proaspat tencuiti (unii chiar acum se tencuie) si…. sa-ti mai spun?! Ah, mai avem o bucata de acoperis de izolat in pod, dar n-am mai avut bani si pentru vata minerala, ca am cumparat centrala…
    Si totusi, a naibii sa fiu daca ma intorc la bloc mai des de o data pe saptamana sa fac o baie ca lumea. Am mai incercat eu sa-l conving pe al meu sot dar… nici gand, nu mai vrea sa stea la maica-sa decat ca sa se spele si sa le lase niste bani. Serviciul tot in oras il avem si ne deplasam tot cu masina mica. Dar… toate costurile astea n-au nici o importanta cand in jurul tau nu se aud decat zgomotele naturii, ai aer curat, dai o tura-doua dimineata cu un caine pe trei picioare pe care l-ai salvat de la moarte si nu mai stie cum sa-ti multumeasca cu privirea aia de desene animate…. cand te urci cu scara pana la acoperisul casei (vreo 7-8m) sa pui un pui de bufnita care a cazut din noua casuta pe care ai facut-o, ca sa nu mai intre in pod… cand plangi dupa cate o soparla pe care ai taiat-o cu cazmaua cand ai sapat gradina… cand vezi iepurele de camp ca trage cu ochiul la gradina ta si fazanul care zboara peste curtea ta sa ajunga la porumbul vecinului… si hai ca ma opresc ca am scris o gramada! Cand o sa am ceva de aratat in gradina, o sa-mi fac si eu un blog. Anul asta a fost doar de test – de abia in toamna am populat livada, zona „viticola” si gradina din fata cu trandafiri.
    Te pup si sanatate multa!

    • Alexandra zice:

      Sa traiesti, Marinela si bine ai venit! Zici ca ai citit tot blogul?! Si nu te-a luat somnul ? he ,he! Ce sa zic, inseamna ca esti fan gradina visata ceea ce poate decat sa ma umple de o mare bucurie! In blogroll-ul meu vei mai gasi gradini si prieteni, care de care mai minunati! Viziteaza-i, mai ales daca spui ca ai o gradina in formare. Eu pana de curand habar n-aveam ce e aia blog si de-a lungul timpului am facut o gramada de greseli in ale gradinaritului. Inca mai fac, intre noi fie vorba. Da, e frumos la tara, nu se compara cu viata de la oras, mai ales daca reusesti sa-ti cultivi singur cateva legume si zarzavaturi. De flori si fructe ce sa mai vorbim.
      Ma bucur nespus ca m-ai gasit, ca ne-am gasit si te astept pe aici oricand, cu orice fel de comentarii. De asemenea, sper ca nu va fi departe ziua cand iti vei inaugura blogul, in primavara chiar ai putea incepe!
      Te sarut cu drag!

Lasă un răspuns

