Nucile previn cancerul de san

Consumate la sfârşitul mesei, nucile reduc efectele negative ale mâncărurilor grase asupra arterelor

Consumul regulat de nuci poate preveni apariţia cancerului mamar şi a bolilor de inimă, datorită conţinutului mare de acizi graşi omega-3 şi antioxidanţi, potrivit ultimelor studii realizate în Statele Unite, de către cercetătorii americani. Specialiştii spun că nucile conţin, pe lângă acizii graşi omega-3, şi antioxidanţi şi fitosteroli – substanţe care reduc riscul de apariţie a tumorilor canceroase.

„Este cunoscut faptul că o dietă sănătoasă poate preveni bolile cronice. Am demonstrat că nucile, asociate unei alimentaţii echilibrate – bogată în fructe şi legume -, reduc riscul dezvoltării cancerului la sân”, spune Elaine Hardman, de la Şcoala de medicină a Universităţii Marshall, coordonatoarea studiului.

De asemenea, proprietăţile nucilor au efecte pozitive şi în maladiile cardiace. „Deşi nucile sunt bogate în acizi graşi şi calorii, aceşti acizi sunt nesaturaţi, deci «buni»”, completează Anna Denny, nutriţionist la British Nutrition Foundation din Marea Britanie.

Cercetări anterioare arătaseră că nucile consumate la sfârşitul mesei reduc efectele negative ale mâncărilor grase asupra arterelor.

Potrivit medicilor, cel mai mare risc în apariţia cancerului de sân îl reprezintă vârsta, astfel că 80% dintre maladiile mamare afectează femeile de peste 50 de ani. De aceea, controalele regulate, limitarea consumului de alcool şi practicarea regulată a exerciţiilor fizice contribuie la reducerea riscurilor de apariţie a cancerului.

(www.gandul.info)

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Tinerete fara batranete, Tratamente in gradina si nu numai și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Nucile previn cancerul de san

  1. Roxana zice:

    Imi plac foarte mult nucile tocate combinate cu miere :X

  2. victoriacus zice:

    Am si eu 2 nuci aparuti la mine in curte.Sper sa creasca reped.Oarein cat timp voi manca nuci de la ei?

    • Alexandra zice:

      Din cate stiu eu, cresc destul de greu si au nevoie de mult spatiu de jur imprejur. Asa ca peste cativa ani va trebui sa nu mai plantezi nimic pe langa el. dar cum ai curte mare, iti poti permite.

  3. niko zice:

    Deoarece anul trecut mi-a murit un parinte de cancer, am tot studiat problema si pe langa nuci e bine sa consumi si migdale crude (nu foarte multe, noi ne-am facut o portie de 3 samburi pe zi fiecare). De fapt e bine sa consumi cam toti samburii amarui: caise, mere si pere (dar sparte ca semintele de floarea soarelui).

    • Alexandra zice:

      Imi pare rau, rau!
      Si mie mi-a murit mama de cancer si mama ei , bunica, tot de cancer a murit. Aveau amandoua putin peste 50 de ani. Asa ca si eu studiez problema de vreo 20 de ani.

Lasă un răspuns

