Tufanele, trandafiri si iepurasi

 

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Flori de gradina, Pasari si mamifere și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Tufanele, trandafiri si iepurasi

  1. Constantin zice:

    Mai tine-i tu mult impreuna si-o sa faci un post si despre iepurasi. Dar vazandu-i mi-am dat seama ca-mi plac mai mult decat Rambo. 🙂 O seara frumoasa!

    • Alexandra zice:

      Cred ca si mie… Rambo cam miroase a bors. Nu-i tin impreuna ca vine iarna si nu vreau sa degere de frig micutii. Initial am crezut ca femela e gestanta si i-am separat, dupa care… nimic. Asa ca ii pun impreuna prin februarie, ce zici, fac bine?

      • Constantin zice:

        Depinde unde ii vei tine. Iepurii sunt rezistenti la frig, iar iepuroaicele sunt foarte bune mame. Tinand cont de faptul ca gestatia dureaza 30-32 de zile, februarie e o perioada ok, fatarea va avea loc pe la sfarsitul lui martie si de Pasti o sa ai deja puiuti carora sa le faci fotografii in cosul cu oua rosii. 🙂

      • Alexandra zice:

        Am inteles. Multumesc.
        Sunt tare frumosi si cuminti. Am mai avut o pereche, capatati si aia, dar faceau mizerie multa si erau si agresivi, drept pentru care i-am dat si eu la randul meu. Erau o corcitura de belgieni cu neozeelandezi. Astia insa sunt tare dragalasi si blanzi.Le-am confectionat custi din lemn, captusite cu expandat de 10 cm, le-am pus talas, paie, stau foarte bine. Daca la iarna va fi foarte foarte frig ii mut in garaj. Am mari emotii cu ei, mi-s dragi de nu mai pot si n-as vrea sa pateasca ceva.

  2. melinte daniela zice:

    Nu se poate asa ceva!nu,nu si iarasi nu!Da’ de ce i-ati pus gand rau lui Rambo , nu se poate vota impotriva , nu se poate negocia , nu se poate apela la niste amendamente care sa-l scape pe frumosul pintenat??? Rambo , nu te da prins!!!!

    • Alexandra zice:

      Hai c-am glumit, Daniela, ce naiba! Cum sa-l mananc pe Rambo!! Am zis ca-l las sa moara de batranete, eu nu-mi iau vorba inapoi, sa stii! Fiti linistiti, Rambo e in siguranta,Da?

  3. melinte daniela zice:

    ok, ce bun avocat sunt , sa nu ma deochi(mi-au murit laudatorii , se pare)!o seara linistita!

  4. Georgiana zice:

    Ăla e Hani Bani? Dă-i un pupic din partea mea!

  5. victoriacus zice:

    Minunati.Imi plac iepurasii de mor.Am avut si noi 1 alb si l-am dat cand a crescut,cu tot cu cusca,pentru ca facea prea multa mizerie.Si aproape ca nu reuseam sa recoltez destui morcovi cat ii trebuiau lui 🙂

  6. Roxana zice:

    Am avut si eu un iepuras alb :X

  7. Roxana zice:

    @Alexandra : Nu,l-am dat pentru ca facea mizerie 😦

  8. Roxana zice:

    Ar fi fost o idee buna 😆 … mama mi-a zis sa-l dau ca nu-i placea nici un animal,pasare si mereu imi zicea ca nu are rost sa fiu sclava lor,pentru ca nu-mi aduc nimic bun…in fine asta a fost acum vreo 7 ani 😛

Lasă un răspuns

