Parcul Tete d’Or- Lyon

Situat chiar in centrul orasului Lyon, Parcul Tete d’or este una din mandriile lyonezilor si un foarte frumos loc de recreere, distractie si exercitii fizice.  As putea sa va spun ce intindere are, cand si cine l-a proiectat, construit, dezvoltat, dar nu cred ca v-ar interesa, adica nu cred ca daca eu am sa scriu toate astea o sa dati buzna dupa o foaie si un creion sa va notati infrigurati! Ori  sa printati pagina. Este? Asa ca o las balta. Mersi.

Pot insa sa va spun ca are in componenta urmatoarele: gradina botanica, gradina zoologica, sere, lac,rozarium, padure cu arbori seculari, restaurante, terase, spatiu de joaca ( fotbal, volei, etc) numeroase pajisti si cine stie ce-o mai avea, ca n-am apucat sa vad tot. E mare rau!

Asta e intrarea principala. Poza e dupa goagal , mie nu mi-a iesit asa frumoasa. Daca vreti o poarta la vila, puteti lua modelul.

Am sa pun pozele amestecate, va suparati? ca nu mai am rabdare sa le aranjez, nici sa ma pici cu ceara.

Binenteles ca trandafirii au fost in centrul atentiei, dar ce credeati?

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Parcuri si gradini și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Parcul Tete d’Or- Lyon

  1. melinte daniela zice:

    Superb parcul , superbi tradafirii , fain gardul , am luat modelul , nu de alta dar sa plateasca si a treia generatie dupa noi (asa a zis domnul Melinte!). Imi vie sa vand tot ce am si sa plec sa vad lumea toata…

  2. Patratzel zice:

    bun articol .. facui si eu o poza poate iti place http://patratzel.com/neseriosu/telecomanda/

  3. Georgiana zice:

    a mai rămas vreun loc pe lumea asta pe care să nu-l fi văzut? fericito! ti pupic!

  4. Georgiana zice:

    corect! la Iaşi n-ai fost! 😛

Lasă un răspuns

