Calamar pane

Lamele, caci rondele n-am gasit, decat congelate si parca nu-mi inspirau incredere. Asa ca am luat lamele, proaspete si chiar alea erau ultimele din ditamai magazinul Cora Pantelimon. Nu sunt la fel de aspectoase precum rondelele, dar la gust au iesit ireprosabile: nu tari, cauciucate, de sa-ti zboare proteza dentara  in celalalt capat al camerei cand tragi de ele, ci fragede, pufoase, iar de gust nu mai vorbesc.

Ca sa le pregatesc am avut nevoie de urmatoarele: sare, piper, 2 oua, faina, pesmet, putin lapte.

Le-am spalat si le-am pus la fiert in apa rece, cu putina sare si o lingura de otet. Le-am lasat sa clocoteasca cam 10 minute, dupa care le-am scurs si le-am spalat iarasi intr-un jet de apa rece, sa se duca firimiturile desprinse din ele, sa ramana adica curate, netede.

Apoi le-am lasat la scurs si le-am tavalit prin ingredientele de mai sus in urmatoarea ordine: lapte, faina, ou ( batut si amestecat cu putin piper), iar la sfarsit , pesmet alb. Le-am prajit in ulei incins bine, le-am scos, le-am pus pe un servet de hartie sa se mai duca din ulei, apoi le-am pus pe o farfurie, impreuna cu salata verde, lamaie si neaparat, SOS TARTAR! Da? De la Heinz.Eu inca nu ma incumet sa fac personal sosul tartar.

Ne vedem mai tarziu.

 

 

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Retete simple și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Calamar pane

  1. Mariana zice:

    Te-ai dus sa papi?Aha;
    Eu nu am facut inca,nu ma intreba de ce ca nici eu nu stiu…dar vad pe ici pe colo:calamari in sus si jos!

Lasă un răspuns

