Rasoleala

Din cand in cand mai gresesc si eu cate ceva la bucatarie, fie din vina mea, fie din vina cate unui ingredient. De data asta am rasolit aproape tot ce am gatit, mare parte din vina mea. Nu mai am rabdare, imi zboara gandul in toate partile, am serioase motive de ingrijorare pentru viitor, vine iarna, intru in inchidere de luna la serviciu, weekendul urmator trebuie sa merg la un curs, fiu-meu are un examen important pe 25 si sper sa-l ia, chestii de-astea. Si uite ca se simte, mai ales pe plan gastronomic ingrijorarea asta a mea multilateral dezvoltata, pentru ca, asa cum v-am zis, am bulit cateva chestii in bucatarie.

In primul rand am spart un pahar, iar asta a fost doar inceputul. Apoi mi-am turnat cafea fierbinte pe mana, drept pentru care a trebuit sa ma duc imediat la baie…hmm… noroc ca e aproape de bucatarie. Cand am luat punga de gunoi din galeata s-o arunc in tomberon, afara, s-a spart si tot continutul s-a varsat pe jos in bucatarie. Sa continui?

Pai dupa ce-am facut calamarii ( care, culmea, au iesit ok), am facut niste chiftele marinate, pe care le-am fiert cam mult si a scazut sosul prea tare. Deci sunt cam seci, dar pana la urma gustul conteaza, nu? Zic si eu asa, sa ma imbarbatez putin. Cum se pare ca una iese, alta nu, piureul a iesit bine. Dar a urmat desertul. Am zis sa fac tarta cu mere a Zanei. Si am facut-o, dar nu-i pot spune tarta, ci turta, pentru ca n-a crescut decat vreo 2 cm. De ce? Nu stiu. Nu stiu ce gust are ca nu m-a mai interesat din momentul in care am scos-o din cuptor. Supa crema de legume a iesit ok, in schimb placinta de dovleac, pas! Mama , de cand ma tineam sa fac o placinta cu dovleac, de vreo trei saptamani. Off. Foile sunt tari ( aceeasi reteta de la placinta cu mere) ca scoarta de copac, cand am incercat s-o tai, s-a spart de-a dreptul. Binenteles ca nici pe asta n-am gustat-o , fiind prea ofticata. Si acum cand scriu sunt ofticata, dar cum intotdeauna mi-a placut sa ma autoironizez, am zis sa nu scap ocazia si sa ma fac si de ras, poate ma invat minte.A, era sa uit, am facut o salata beouf, la care am uitat sa adaug carnea de vita fiarta, care sta si acum in frigider, in apa in care a fiert aseara. Probabil am s-o mananc cu hrean, maine.

Sa pun si poze?Fie.


Nici n-am mai ornat-o. Am aruncat pe ea cateva felii de castraveti si gata!

Maa duc sa mananc o pizza la Pizza Hut! O dupa-amiaza placuta! Pa pa!

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Retete simple și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Rasoleala

  1. maryanne zice:

    nu fi trista,se intampla la toata lumea.

  2. Constantin zice:

    Dar daca iti spun doi acelasi lucru, iti mai trece supararea? 🙂 O duminica frumoasa iti doresc!

    • Alexandra zice:

      Acum, cand citesc comentariul tau, deja sunt mai bine. Da’ stii de ce? S-a mancat aproape tot ce-am gatit, adica bine ca nu le-am aruncat, ca era cat pe ce! O duminica frumoasa si tie, Constantin!

  3. victoriacus zice:

    uite si al treilea.Cam cu intarziere,ce-i drept,dar m inscriu pe lista.

Lasă un răspuns

