Hotel Adam&Eve-Belek

Ziceam ca stau departe de blog cateva zile, sa mai fac si altceva dupa-amiezele, da’ ti-ai gasit! Minunea n-a durat decat, cat? doua -trei zile si iata-ma din nou  in fata tastaturii, butonand de zor, de parca altceva mai bun de facut inca nu s-a inventat! Oricum , de acum incolo n-am sa mai postez chiar in fiece zi, nu de alta, dar am mormane de rufe necalcate, tone de legislatie de citit, prieteni de vizitat, mancare de facut. Sunteti de acord, daaa?

Vine iarna, iar eu in loc sa ma gandesc sa-mi dau paltonul la curatat si sa-mi pun flecuri la cizme, umblu la fotografiile de la mare si asa mi se face un dor de soare si de caldura, ca iute cobor la centrala termica si mai bag doua-trei grade in plus  acolo, sa fie.Da’ nu vine ea vara, vorba tiganului… Mi-am facut deja planuri, la vara ma duc direct in sudul Frantei, la Grasse, sa vad , sa miros si sa pipai lavanda aia formidabila pe care am postat-o in Daydream, mai tineti minte? Aaaa, tremur de nerabdare numai cand ma gandesc. Pana atunci insa ma mai alin cu cateva poze de la marea Mediterana, cea mai frumoasa mare  dupa parerea mea, indiferent pe care parte a ei te-ai afla. Eu am vazut-o din Turcia, din Cipru, din Franta, din Spania si din Tunisia.

Concediu! Sa vina vara, sa vina concediul!

Sunt de parere ca daca te duci in concediu intr-un loc in care vei sta tot sejurul, fara sa iesi de acolo, decat poate o data, maximum de doua ori, apoi acel loc trebuie sa-ti asigure tot confortul, ba inca ceva mai mult de atat. Asta este motivul pentru care acum trei ani , la recomandarea unei prietene care lucreaza la o agentie de turism, am ales hotelul Adam & Eve din Belek, Turcia. Ceva mai scump decat alte hoteluri de 5 stele din aceeasi zona, insa credeti-ma ca a meritat pana la ultimul banut! Acolo totul este deosebit, incepand de la camera ( standard) care are 64 mp, plus o terasa de vreo 10 mp, plasma, jacuzzi, sauna. In acea camera standard. Apoi , fiecare oaspete are la dispozitie cate un ” inger”. adica o fata care-ti sta la dispozitie cu diverse servicii ( nu va ganditi la prostii, ca nu tine!). Restaurante, vreo sase, sau sapte: italian, turcesc, rusesc, pescaresc, japonez si restaurantul secret. N-am facut multe poze aici, asa ca am sa fur cateva de pe google. Mancarea , deci, no comment.

Piscina interioara, cu jacuzzi din 2 in doi metri, piscine exterioare vreo 3, din care cea mare avea 100 metri lungime, adica poti sa innoti fara grija ca dai cap in cap cu cineva. In loc de sezlonguri, paturi. Si plaja avea in dotare paturi, canapele, imbracate in piele alba, iar deasupra capului erau niste baldachine, nicidecum umbrele. Prosoape albe la discretie, chiar la intrarea pe plaja, hamace.Sala de fitness, profesor de Tai Chi ( m-am contorsionat si eu o data, a doua oara nu m-a mai prins!), profesoara de pilates, nici nu mai stiu ce profesori mai erau pe acolo. Tobogane de apa, loc de joaca pentru copii, magazine, rent a car, si un spa absolut specaculos! A, si hammam,sauna, baie turceasca, discoteca, vreo 5 baruri, cofetarie si nu mai stiu… Bine, astea sunt dotari cam standard intr-un hotel de 5 stele, insa aici este parca mai mult spatiu, mai putina lume, mai liniste, mai curat, mai distins. E un loc deosebit, in care as reveni oricand cu placere.

Am sa va arat cateva poze:

Peste tot, pe holuri, in baruri, la piscina, la discoteca, erau paturi. Oglinzi peste, peste tot, ceea ce dadea o senzatie teribila de spatiu. Nu ca ar fi fost lipsa de spatiu.

Totul era imbracat in alb:  staff, linoleum, canapele, mobilier, instalatii sanitare. Curatenie , bun gust si multa liniste.

Un apus de soare vazut de pe terasa noastra.

Moa, pe aceeasi terasa.

Ce vedeti aici tineau loc de umbrele. Foarte misto, pentru ca in acelasi timp aveai si intimitate.

Piscina interioara.

Piscina exterioara, cea mare.

Astea au fost pozele mele . Urmeaza furaciunile.


Restaurantul ” Secret”. Stai ca pasa, lungit, si bagi in tine.Este asezat in trepte, astfel incat nu esti vazut si nici tu nu-i vezi pe ceilalti. Foarte ingenios!

Asta este camera standard de care va ziceam.

Retaurantul japonez, ” Arigato” . Sejurul fiind de doar sapte zile, n-am mai ajuns si acolo. Data viitoare vom fi prezenti pentru o portie de sushi in mod cert.

Ce ziceti? Merita sa puneti banut pe banut inca de pe acuma  pentru un sejur la vara? Eu mi-am facut deja o pusculita!

Toate cele bune!

Alexandra

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Calator prin lume și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

30 de răspunsuri la Hotel Adam&Eve-Belek

  1. danamel zice:

    Valeu , ma luase cu jale de cand nu mai primeam nimic de la tine! Am mai spus ca vad viata prin prisma sufletului si apoi prin cea a ratiunii , intr-o lume care devine atat de gri , astfel ca postarile tale ma revigoreaza! Nu ma plang , am prieteni in adevaratul sens al cuvantului , dar seara nu prea sunt langa mine (copiii mici , teze ) pentru a ma abate de la cotidianul obisnuit.Gata , prea mult despre mine , maine ii voi tine pumnii fiului tau , sper ca ai inchis luna iar despre locatia pe care ai prezentat-o :este mirifica!!

  2. pe mine m-ai rupt cu piscinele. nu cred ca mi-ar mai fi trebuit mare lucru in rest. visul meu: o piscina luuuunga, sa nu se mai termine!
    in general la hoteluri au niste chichinete meschine numite pompos piscine…

  3. Georgiana zice:

    N-am fost niciodată pusă în situaţia de-a sta într-un aşa lux… Eu-s genul ăla de om care dacă are apă, nisip, pana bun, bere si o camera de hotel decentă, restul nu mai contează. Nu m-aş duce la mare să stau în piscină, sincer acum… Piscină am şi la Iaşi dacă vreau. Nici paturile alea pe plajă nu-mi plac, am văzut şi pe la noi. Eu zic că un şezlong e mai mult decât suficient. Mai urmează să pună pe plajă şi un şifonier (pentru prosoape), o masă mare de lemn, scaune din alea cu spătar şi deja te simţi ca-n cameră. Aşa percep eu, na! Am sau n-am dreptate? 🙂

    • Alexandra zice:

      Sa-ti zic drept, mie imi place marea, insa ai vazut ce am patit asta vara in Kemer. Nici asa! Adica decat sa stau in gunoi, prefer in lux. Si de fapt nici nu era cine stie ce lux, doar designul era mai deosebit… Iar eu inot in mare, nu in piscina, ca inot 200 de metri lejer in larg, ori poate si mai bine.Si zic ca o saptamana pe an meritam si noi putin rasfat, ce mama masii!

  4. Georgiana zice:

    P.S. Eşti o gagică clasa I în fotografia aia! Sexy mother fucker! 😉 Pup!

  5. Georgiana zice:

    Alexooo, stai mama ca n-am zis ca nu-i misto!! Doamne iarta-ma, normal ca tre’ sa stai in conditii omenesti, ca vorba ta, o data pe an o faci. Nu înseamnă că dacă n-am stat niciodată într-un aşa lux, eu accept orice bujdă. Nu. Spuneam doar că şi luxul ăsta are nişte părţi puţin exagerate, cum ar fi paturile alea pe plajă. Nu ti supara pi mini, stii ca spun ce gandesc 🙂 Ai lăv iu! cu sau fără perlele alea, na! 😛

    • Alexandra zice:

      Sunt hoteluri la noi la mare care au acelasi tarif cu asta din Belek, dar sunt departe de ce ofera turcii. Si atunci, de ce sa ma duc la mamaia , la Rex sa zicem si sa plang dupa bani? Nu, tata, pe mine nu ma mai prinzi pe litoralul romanesc in veci,de fapt n-am mai fost acolo de vreo zece ani ( doar la intalniri de lucru, cursuri , de-astea, dar nu pe banii mei). Iar paturile chiar nu ma deranjeaza, mie mi-au prins mine, ca la coloana mea subreda, au picat la fix. Deci nu, chiar n-ai ce sa le reprosezi la baieti!

  6. Georgiana zice:

    Alexandra, nu m-am referit la un anume litoral, romanesc sau ne. Ţi-am zis doar cum percep eu piscina la mare şi paturile pe plajă, în general. Am senzaţia că nu m-ai înţeles…Îmi pare rău că m-ai interpretat greşit…

    • Alexandra zice:

      E, chestie de gust pana la urma. n-am inteles gresit.Mie imi plac paturile, ca ma doare spatele de la sezlonguri. In piscina ma duc doar seara, ori daca e plaja aglomerata, ori daca vreau sa stau la barul de la piscina. Deci nu impun o regula la faza asta. Si eu am fost la 2 Mai, am dormit in cort, dar asta era acum 25 de ani si pe masura ce imbatranesc imi place un anume confort. Lasa ca vezi tu peste 10 ani, hehe!Pupici!

  7. danamel zice:

    Ma bucur sa aud ca totul e ok , noi de-asemenea .Cu Sabi am mai fost o tura la Bucuresti , a spart ghiata , adica rezultatul de sambata trecuta nu a fost o intamplare .Cateodata mi se pare ca ecea mai muncitoare din casa :martea , joia , vinerea si sambata – antrenamente , serile invatat pana la 12 , duminica fugi la concurs…E un copil superb si ambitios…Pup pe toata lumea si va doresc un uichend la gura sobe i(caloriferului la noi)!!

    • Alexandra zice:

      Te vad maine-poimaine cum alergi dupa avioana ca are fiica-ta concurs prin lumea intreaga! Inseamna ca nu e doar talentata, e si ambitioasa si muncitoare, ceea ce e perfect, ajunge departe! Bravo ei! Si voua ca ati crescut asa un copil deosebit! Sii, auzi, cand o avea concursuri la Barcelona,Buenos Aires etc., sa-mi mai zici si mie, poate ajung si eu, he,he, ca Voluntari e cam departe…
      Eu m-am intors azi-noapte de la Sinaia de la un curs de contabilitate si fiscalitate, iti inchipui ce placere … Am stat in scaun 10 ore, iar o sa ma doara coloana o saptamana! Te pup, Daniela, o duminica frumoasa intregii familii!

  8. maryanne zice:

    norocoasa mai esti!!!!multe locuri frumoase ai mai vazut!!!bine ai revenit!

  9. danamel zice:

    Multumesc de urari!Momentan nu ne gandim la concursuri in-afara tariii(poate doar Ungaria , Moldova , prin preajma) , trebuie sa ajunga mai intai campion national , apoi trebuie sa vand mosiile pentru ca sa-mi permit sa fac rochii , bronzuri si altele trebuncioase .Scoala totusi e mai importanta dar daca va veni si momentul mai sus amintit , ce-o sa fac , execut…

    • Alexandra zice:

      Parca vad ca-mi scrii: Alexandra, plec cu Sabina in Brazilia, imi caut costum de baie pentru Copacabana! Daniela, important e sa-ti doresti, eu zic ca nimic, dar nimic nu e imposibil, mai ales daca depinde exclusiv de tine. Si nimic nu se face fara sacrificii, mai ales in arta, asa ca daca vreodata scoala va cadea pe locul doi, sa nu te superi.

  10. danamel zice:

    Parca vad ca pleaca doar ea in Brazilia si ma lasa pe mine acasa cu dl.Melinte , sa mor de dorul ei…

  11. danamel zice:

    Cand avea Sabina 2 ani , am invatat-o sa spuna „je m’apelle Sabina” , eram cu un pas in Canada , dar nehotararea si altele cauze ne-au stopat iar acum ne dam pumni in cap.Speranta noastra este ca macar ea sa-si faca o viata mai buna dincolo , dar dupa ce va fi foarte pe picioarele ei dpdv profesional , chiar daca am sa ma usuc pe picioare de dorul ei…

  12. danamel zice:

    scuze petru franceza incorecta(vazui dupa ce scrisei):je m’appelle…

  13. victoriacus zice:

    ma bucur ca ai revenit.

  14. danamel zice:

    Nu, nu sunt olteanca , dar in timp ce scriam repetam si perfectul simplu cu plodu’ , ca acusica are teza la „rom „. In alta ordine de idei subiectul de mai sus este prea sensibil , prea dureros , sau prea incepe sa miroase a inertie , a de-a v-ati ascunselea in spatele povestii cu parinti batrani , care nu s-ar descurca fara noi . Recunosc ca la capitolul asta am capitulat , desi nu-mi place postura…

    • Alexandra zice:

      Mda, asa am fost noi educati, sa tinem aproape de parinti. Noroc ca noua generatie s-a detasat cumva de chestia asta, ceea ce este evident spre binele lor, dar atat. Noi astia mai copti suntem condamnati sa ramanem pe aici sa ne batem cu himerele, se pare fara niciun spor!

  15. citeste in Cesars cum e facut praf acest stabiliment de lux nr de pe septembrie in articollTurism premium sau de lux .Din pacate Rominia mai are de asteptat pina cind va atinge macar standardele astea .Te prinde bine colierul, ai facut inot? caci umerii tradeaza deprinderea de a inota

  16. Alexandra zice:

    Am facut si inot si patinaj artistic si handbal, dar eu zic ca muschii ii am de la sapa! :D))

Lasă un răspuns

