Fara carne!-Update

Mai este nevoie sa va spun ca trebuie sa mancam carne cat mai rar, in special carnea de porc? Nu cred. Eu nu tin post, insa din cand in cand, in special dupa cateva mese consecutive pe baza de carne ( cum am avut parte in ultimele zile),se simte nevoia unui meniu din legume, cereale, fructe. E, acum daca mai scapa un ou, ori putina branza, nu-i bai, important e, zic eu, aia atotcunoscatoarea, sa facem o pauza de carne.In special carnea de porc ar trebui sa o folosim in bucatarie cat mai rar, e cea mai periculoasa dintre toate; nu degeaba musulmanii si evreii fug de ea ca de dracu’. Am observat pe pielea mea ce inseamna sa nu mananci carne de porc cand am fost prima data in Turcia, tara musulmana si unde , desi bagam in noi ca spartii, non-stop, in afara de a ne ingrasa vazand cu ochii, n-am avut alte simptome gen balonari, bila data peste cap, indigestii, constipatii. Nimic. Doar un plus de osanza pe partile moi.

Asa ca azi am gatit pana la ora asta un spanac, la care am adaugat oua ochiuri ( la ora asta ceea ce vedeti in farfurie a intrat deja in procesul de digestie), precum si o salata de cruditati. Sa nu-mi spuneti ca nu stiti cum se fac, caci nu va cred, asa ca fara intrebari, ok?

Pe foc mai am in momentul asta o fasole, pentru o ciorba ( fara costita sau alte afumaturi), care probabil va fi gata diseara, dupa cum fierbe si la dezghetat niste vinete, tot pentru o salata.

I-am promis Georgianei niste clatite cu gem de capsuni, dar va trebui sa mai astepte un pic. Mai rezisti, Geo?

Tuturor o duminica frumoasa!

 

UPDATE

Asadar, ciorba de fasole este gata. I-am asortat o salata de ceapa rosie. In mod normal as fi spart ceapa si as fi pus sare pe ea, dar pentru ca suntem la blog, deh, tre sa ma rup si eu putin in figuri, nu?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Apoi am trecut la clatite.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sunt gata! Georgianaaaaaaaaa!! Repede, ca se termina! Si daca tot vii, toaca-mi si mie te rog vinetele astea, ca eu m-am plictisit sa tot stau in bucatarie. Mersi!

 

 

 

 

 

 

 

 

Asta a fost meniul de azi, fara strop de carne. Cui nu-i place, se se duca la Mc Donalds!

 

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Retete simple și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Fara carne!-Update

  1. Roxana zice:

    Mai mult imi place carnea de pui decat cea de porc sau de vita.

  2. Roxana zice:

    Doar saramura de peste mananc,desi stiu ca nu ar trebui sa-mi lipseasca din alimentatie pentru ca e important,eu nu pot sa-l mananc altfel, iar daca este din ala de apa dulce nici atat.

  3. Georgiana zice:

    Draga de tine, tu chiar ai facut clatite!!! Manca’o’ar mama pe ea de gospodina! Vin’ sa te ţuc! Muah! muah! Saru’mana mult, m’ai dat pe spate. Pe bune!

  4. Roxana zice:

    Mmm clatite 😀 Imi plac alea cu gem de visine dar mor dupa cele cu finetti 😀

  5. Georgiana zice:

    Am tocat vinetele, am facut si maioneza, hai vino si da’le tu gust!! Trezireaaaa!

  6. Constantin zice:

    Mai, eu nu stiu ce gasiti voi la spanacul asta. Am mancat de doua ori in viata mea, doar de nevoie, prima data eram in armata si a doua oara venisem de la mare si nu gasisiem nimic comestibil prin frigider, doar o punga de spanac la congelator. N-am nimic cu vegetalele, cu placere mananc urzici, stevie, loboda, leurda, salata verde pot manca oricand, dar nu-mi pomeni de spanac. Nu-mi place si gata. Unde mai pui ca e plin de acid oxalic si astuia grozav ii mai place sa se aseze fix la articulatii si la rinichi. Dar la clatitele alea (sau la altele) m-as baga. 🙂

    • Alexandra zice:

      Depinde cum era pregatit… Iar al meu e din gradina proprie, deci e cu atat mai bun.E bine ca ai specificat ” alte clatite” , pentru ca cele din poza sunt o dulce amintire.

Lasă un răspuns

